wrote:Er staat D-Block & S-te-Fan voor dus is het voor 90% van de mensen hier al nix ..
Toch mooi om jezelf in één dezelfde post te dissenVooroordelen!
wrote:Er staat D-Block & S-te-Fan voor dus is het voor 90% van de mensen hier al nix ..
Toch mooi om jezelf in één dezelfde post te dissenVooroordelen!
Ik vind d'r werkelijk geen reet aan, maar heb verder niks tegen DBSTF..wrote:Er staat D-Block & S-te-Fan voor dus is het voor 90% van de mensen hier al nix ..wrote:maar wat is er nou zo slecht hieraan jongens ?
Nee dat bedoel ik niet. Om te zeggen dat 90% zijn oordeel baseert op de naam D-block & st-e-fan is net zo'n vooroordeel als een negatieve mening klaar hebben staan alleen omdat het DBSTF iswrote:wil toch niet zeggen dat hij zichzelf bij die 90% ziet zitten?
Beginpost aangepast
Ja dat dacht ik ook al, als je aan een anti-climax track begint geef je toch alle hardheid die je uit je studio krijgt.wrote:Anger is wel een hele zwakke anti climax
Dbstf maken alleen vrouwvriendelijke anti-climaxen.wrote:Ja dat dacht ik ook al, als je aan een anti-climax track begint geef je toch alle hardheid die je uit je studio krijgt.wrote:Anger is wel een hele zwakke anti climax
Indeed, vooral het dagjesvolk is helemaal gek van DBSTF, dit alleen door MMA denk ikwrote:Iets met scantraxx platinum en q-dance enzo
Net alsof Gostosa kon produceren/draaien, zij stond ook wel op grote feesten.
Dus "hij wordt geboekt, dus hij zal wel goed zijn" gaat niet altijd op.
Hoewel DBSTF toch wel erg populair is onder het nieuwe publiek, dus dat zal ik ook zeker niet gaan beweren.
wrote:Ik vind DBSTF ook wel tof hoor..

Dat heeft DBSTF wel een enorme boost gegeven, maar veel mensen zijn over het algemeen erg gek op DBSTF, waarom is mij niet helemaal duidelijk maar dat doet er niet zoveel toe.wrote:Indeed, vooral het dagjesvolk is helemaal gek van DBSTF, dit alleen door MMA denk ik