ivm aantal quotes en een tikje luiheid ff 2 posts xD
djpatt wrote:Klementino wrote:Bezemsteel wrote:Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..
Ride with uz was inderdaad van hoger kwaliteit... maar ik vind dat er wel iets positiefs aan de track is..... naast dat ik het een hele fijne plaat vind vind ik ook nog eens dat er een stijgende lijn is in de producties van DBSTF.
Dat kun je niet zeggen van bijvoorbeeld een Michel Pollen die op het moment pas echt waardeloos produceert.
dan heb jij een waardeloze kijk op producen denk ik
Waarom heb ik dan een waardeloze kijk op producen?
Ik begrijp dat een mening kan verschillen, maar als je nou eens goed luistert naar Revelation en bijvoorbeeld de nieuwe Dozer-release of Pitcher-release, dan is dit toch een veel leukere track?
Die releases van The Pitcher en Dozer zijn niet echt bijzonder te noemen. Het zijn geen beukplaten(wat een matige plaat toch weer goed kan maken soms), voornamelijk een intro die niet speciaal is en een saai melodietje, niet iets wat me vrolijk maakt of waardoor ik uit mn dak wil gaan... Revelation daarintegen vind ik de melodie alles behalve saai.