Weet ik niet iki denk niet dat ze het zouden hebben in dendermondewrote:Ja zeker, Project One album was hier toch ook te koop in FRS dus dit album ook welwrote:Komt die uit in belgie bij de FRS?wrote:Ik ga gewoon maar wachten op de albumrelease en dan haal ik hem wel in de FRS, want nu komen er nog is 11 euro kosten bij
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz (Artist Album)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO 006
Mooi nummer hoor, The Human Soul! Heerlijke opbouw, mooie melodie die bij blijft.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Echt een prachtig album, 
Uhm.. vandaag is het 4 september dus nog 24 dagen xD
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Véééél te lang nogwrote:Uhm.. vandaag is het 4 september dus nog 24 dagen xD
Juaawrote:Véééél te lang nogwrote:Uhm.. vandaag is het 4 september dus nog 24 dagen xD
Ik wil die nu al .. voor naar School te fietsen
Voor te leren.. voor huiswerk te maken .. voor te Chillen
Gewoon voor alles
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Voor gewoon keihard op te zetten op m'n kamerwrote:Juaawrote:Véééél te lang nogwrote:Uhm.. vandaag is het 4 september dus nog 24 dagen xD
Ik wil die nu al .. voor naar School te fietsen![]()
Voor te leren.. voor huiswerk te maken .. voor te Chillen
Gewoon voor alles
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Meestal komen ze alleen uit in nederland .. Dus ik zou ze bestellen dan heb je ze zowieso al!wrote:Ja zeker, Project One album was hier toch ook te koop in FRS dus dit album ook welwrote:Komt die uit in belgie bij de FRS?wrote:Ik ga gewoon maar wachten op de albumrelease en dan haal ik hem wel in de FRS, want nu komen er nog is 11 euro kosten bij
Ik ga hem gewoon halen in Toffmusic Turnhout .. daar hebbe ze alles 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik ga eerst kijken of ze hem bij FRS hebben (waarschijnlijk wel), als dat niet zo is dan bestel ik hem ook bij Toffwrote:Ik ga hem gewoon halen in Toffmusic Turnhout .. daar hebbe ze alles
Jua ik bestel hem niet e :p Ik rijd op een gewone schooldag naar school..
En na school spring ik eens binne.. kan ik ineens mijn kaarten voor Ansarat en I
2 Party gaan hale 
En na school spring ik eens binne.. kan ik ineens mijn kaarten voor Ansarat en I
Heeft shiverz nou wel of niet een melodieuze climax ? 
1e Climax is puur beuken, 2e puur beuken op een melodiewrote:Heeft shiverz nou wel of niet een melodieuze climax ?
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
ik ga ook na ansarat en LOVE 2 party zie ik je misch daar welwrote:Jua ik bestel hem niet e :p Ik rijd op een gewone schooldag naar school..
En na school spring ik eens binne.. kan ik ineens mijn kaarten voor Ansarat en I2 Party gaan hale
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik ga m denk ik samen met het T-shirt bestellen 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Daar wil ik ook eens naartoe gaan! Leuke store?wrote:Ik ga hem gewoon halen in Toffmusic Turnhout .. daar hebbe ze alles
Bwa valt wel mee :p Nieuwste vinyls vind je daar wel hoorwrote:Daar wil ik ook eens naartoe gaan! Leuke store?wrote:Ik ga hem gewoon halen in Toffmusic Turnhout .. daar hebbe ze alles
T-shirts.. Tickets voor feesten
turnhout:P ik ga alleen vaak naar belgie om te feesten of om vuurwerk te halen

-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
word zeker lekker!
hoop dat de release datum niet word verschoven!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Moet die release datum in de beginpost niet 28-09 zijn ipv 28-08 ?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Veranderd 
Zijn er al mensen die 't shirt hebben besteld in combinatie met 't album??
Album moet super zijn
Album moet super zijn
Ja zeker, 31.45 koste 't allemaal bij elkaar ongeveer, en datvind ik voor een super album + leuk t-shirt ckr niet veel:D!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Ik heb m 5 dagen geleden besteld voor €31.91 (=€24.95 + transportkosten) en ik hoop maar dat ie nog komt want ik vind het wel erg lang duren nuwrote:Zijn er al mensen die 't shirt hebben besteld in combinatie met 't album??
Album moet super zijn