Ik vind ze ook allebei goed, alleen MMA is zonde dat het zo lang geduurd heeft, anders was ie nog vetter geweest. nu heb ik m al een beetje kapot geluisterdwrote:Zijn beide niet Slecht
MMA vind ik zelfs wel goed :![]()
& Die SP ook wel
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
D-block & S-te-Fan - Music Made Addicted / Shallow Planet (EVO004)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO004
- Make Music Addict.YouTube
- Shallow Planet.YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja idd, vanaf november werd dit nummer voor het 1st gedraaid (Thrillogy)wrote:Ik vind ze ook allebei goed, alleen MMA is zonde dat het zo lang geduurd heeft, anders was ie nog vetter geweest. nu heb ik m al een beetje kapot geluisterdwrote:Zijn beide niet Slecht
MMA vind ik zelfs wel goed :![]()
& Die SP ook wel
Heeft echt te lang geduurd :')
Dat wel ja. Waarschijnlijk omdat ze geen B-Side hadden ? :p
da zit er dik in jawrote:Dat wel ja. Waarschijnlijk omdat ze geen B-Side hadden ? :p
-
MHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2008
- last seen Aug 2010
ik vond eerst SP geen zak aan, maar naar mate ik hem vaker luister
begin ik er steeds meer van te houden!
MMA al veel te vaak gehoord!, maar af en toe nog wel ok
MMA al veel te vaak gehoord!, maar af en toe nog wel ok
vind shallow planet echt zwaar kut...
Ik vind hem een beetje standaard, verder goed nummer, maar er zijn er al veel die op deze lijken, bij Music Made Addict is dit niet het geval.wrote:vind shallow planet echt zwaar kut...
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Het lekkerste aan Shallow Planet vind ik toch wel de intro
Van de climax word ik nou niet zo heel warm van mischien beter als ie live gedraaid word
Music Made Addict is gewoon gruwelijk en eindelijk weer iets vernieuwends 
Ik vind dat DBSTF eigenlijk toch wel met iets vernieuwends moet komen, dit zijn eigenlijk toch 2 standaard tracks van hun.wrote:Het lekkerste aan Shallow Planet vind ik toch wel de introVan de climax word ik nou niet zo heel warm van mischien beter als ie live gedraaid word
Music Made Addict is gewoon gruwelijk en eindelijk weer iets vernieuwends
Ik vind het eigenlijk een beetje saai worden..
Ze kunnen echt beter!!
100% mee eens!wrote: Ik vind dat DBSTF eigenlijk toch wel met iets vernieuwends moet komen, dit zijn eigenlijk toch 2 standaard tracks van hun.
50% mee eens.wrote:100% mee eens!wrote: Ik vind dat DBSTF eigenlijk toch wel met iets vernieuwends moet komen, dit zijn eigenlijk toch 2 standaard tracks van hun.
vind dbstf sowieso happy sounds maken. enige wat ik van hun mooi vind is creation of life en mma
Soomige track zijn wel lekker, maar het blijft hetzelfde..wrote:50% mee eens.wrote:100% mee eens!wrote: Ik vind dat DBSTF eigenlijk toch wel met iets vernieuwends moet komen, dit zijn eigenlijk toch 2 standaard tracks van hun.
[quote="Sjaak1"]
Nou, ik vind Music Made Addicted echt niet hetzelfde.
Verder heb je volledig gelijk. Ik heb DBSTF dan eigenlijk ook altijd kut gevonden vanwege die reden. Alleen Kingdom vond ik net aan te doen. Maar met MMA laten ze zien dat ze wel meer in hun mars hebben!
Nou, ik vind Music Made Addicted echt niet hetzelfde.
Verder heb je volledig gelijk. Ik heb DBSTF dan eigenlijk ook altijd kut gevonden vanwege die reden. Alleen Kingdom vond ik net aan te doen. Maar met MMA laten ze zien dat ze wel meer in hun mars hebben!
Hoewel ik geen DBSTF fan ben, vind ik deze best leuk eigenlijk
Vooral shallow planet!
Ik vond eerst dat DBSTF altijd dezelfde sounds hebben, maar MMA en Shallow Planet zijn toch vrij vernieuwend, vooral MMA.
Heb persoonlijk meer met Shallow Planet dan met MMA. Ben niet zo'n fan van veel vocals in een track.
Eerst was iedereen laaiend enthousiast over deze release en nou word er alleen maar geklaagd dat ze de zelfde sounds gebruiken. 
groepsgedrag (kuddegedrag)..wrote:Eerst was iedereen laaiend enthousiast over deze release en nou word er alleen maar geklaagd dat ze de zelfde sounds gebruiken.
inderdaad. 
Het zijn namelijk wel heel erg vooruitstrevende platen die ook wel vernieuwend zijn. vind ik dan persoonlijk.
Het zijn namelijk wel heel erg vooruitstrevende platen die ook wel vernieuwend zijn. vind ik dan persoonlijk.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik vind het ook nog steeds goeie platen, ben verslaafd aan deze2 nummers
wrote:Ik vind het ook nog steeds goeie platen, ben verslaafd aan deze2 nummers