kan niet meer wachten
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
D-block & S-te-Fan - Music Made Addicted / Shallow Planet (EVO004)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO004
- Make Music Addict.YouTube
- Shallow Planet.YouTube
Morgen Morgen Morgen
kan niet meer wachten

kan niet meer wachten
Zal me nix verbazen als ie weer wordt uitgesteld...wrote:Morgen Morgen Morgen![]()
kan niet meer wachten![]()
nou je het over uitstellen hebt jawrote:Zal me nix verbazen als ie weer wordt uitgesteld...wrote:Morgen Morgen Morgen![]()
kan niet meer wachten![]()
Scantraxx
maar we wachten al zo lang, lijkt me niet dat scantraxx zo lullig is om hem uit te stellen
mja we shall see tomorrow
-
B
Lijkt me van nietwrote:Zal me nix verbazen als ie weer wordt uitgesteld...Scantraxx
Ik merk het vanzelf wel he?
Laten we maar hopen dat er een WEB-je komt van MMA, Shallow Planet hoef ik niet te hebben.
nee he!wrote:Ik merk het vanzelf wel he?Laten we maar hopen dat er een WEB-je komt van MMA, Shallow Planet hoef ik niet te hebben.
ik vind Shallow Planet meer zo'n track van ''het-is-dat-we-een-B-kant-moeten-hebben-voor-MMA-maar-anders-hadden-we-hem-niet-gemaakt''
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Music made addict vind ik een heerlijke plaat, maar nu ook maar wat meer naar shallow planet te luisteren vind ik ze alle2 wel lekkere plaatjes. Persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar MMA maar zullen zien als het zover is e 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
MMA is natuurlijk echt een zwaar vet, maar shallow planet heeft ook wel wat.
Ik hoop echt dat ze op WEB gaan komen!
Ik reken helemaal nergens op. Hoogstens dat je mazzel hebt met een CD die digitaal gaat, anders zie ik het somber in.wrote:MMA is natuurlijk echt een zwaar vet, maar shallow planet heeft ook wel wat.
wrote:nee he!wrote:Ik merk het vanzelf wel he?Laten we maar hopen dat er een WEB-je komt van MMA, Shallow Planet hoef ik niet te hebben.
ik vind Shallow Planet meer zo'n track van ''het-is-dat-we-een-B-kant-moeten-hebben-voor-MMA-maar-anders-hadden-we-hem-niet-gemaakt''
Ik vind Shallow planet echt een chille plaat , Naar mijn mening doet hij niet onder aan MMA
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Morgen is hij er dan 
Daar geef ik je 100% gelijk in, MMA stijgt zeker wel over Shallow planet uit, maar vind Shallow planet zeker geen verkeerde plaat.wrote:wrote:nee he!wrote:Ik merk het vanzelf wel he?Laten we maar hopen dat er een WEB-je komt van MMA, Shallow Planet hoef ik niet te hebben.
Ik vind Shallow planet echt een chille plaat , Naar mijn mening doet hij niet onder aan MMA
heb de scene zien passeren op een forum, maarja web komt niet
DUS
mijne is besteld bij toffmusic
DUS
mijne is besteld bij toffmusic
Music Made Addict vind ik helemaal niks.. Doe mij maar Shallow Planet. 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Jawrote:De intro van Shallow Planet is lekker!
Ik vind Music Made Addict echt zwaar overhyped... Zooo super is hij nu toch niet ?
Grappig, ik vind Shallow Planet zwaar overhyped. Standaard DBSTF Track, niets aan.wrote:Jawrote:De intro van Shallow Planet is lekker!
Ik vind Music Made Addict echt zwaar overhyped... Zooo super is hij nu toch niet ?
MMA is werkelijk een andere sound en daarom ook interessant. Shallow Planet vind ik maar saai.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik heb net nog is Shallow planet in HQ gehoord en ik moet zeggen, ik ben eigelijk zwaar ontgoocheld over deze 2 nummers die ze nu afleveren. Vorige nummers die ze maakten zijn allemaal goed, maar aan deze vind ik weer helemaal niks aan. Jammer.wrote:Grappig, ik vind Shallow Planet zwaar overhyped. Standaard DBSTF Track, niets aan.wrote:Jawrote:De intro van Shallow Planet is lekker!
MMA is werkelijk een andere sound en daarom ook interessant. Shallow Planet vind ik maar saai.
Music Made Addict: 7/10
Shallow Planet: 7/10
Zeker geen verkeerde platen, maar zwaar overhyped. Zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet
Shallow Planet: 7/10
Zeker geen verkeerde platen, maar zwaar overhyped. Zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet
Jij kan gedachten lezen zekerwrote:Grappig, ik vind Shallow Planet zwaar overhyped. Standaard DBSTF Track, niets aan. MMA is werkelijk een andere sound en daarom ook interessant. Shallow Planet vind ik maar saai.
Shallow Planet is inderdaad niet erg veel aan maar zeker geen slechte plaat.wrote:Grappig, ik vind Shallow Planet zwaar overhyped. Standaard DBSTF Track, niets aan.
Music Made Addicted is iets totaal anders dan die standaard sound van dbstf, en het klinkt gewoon erg lekker. Overhyped? Neuh hoor, in mijn ogen gewoon echt een geweldige plaat.