Psychadelic dan? Of heb je het niet over het hey hey hey "Gezang"?wrote:Nee het is een iets oudere plaat, daar hoor je ook hele tijd hey hey hey..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine (EVO013)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO013
Listen onX
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
THardtraxxer
- 94 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Ze zijn weer goed bezig, een zeer goede track
heerlijk nummer van de heren
, alleen de release datum is weer om te janken, lekker bezig daar bij scantraxx.. komt zeker nog omdat hun nog wel vynil doen? :')
Hoe vaker ik deze plaat luister, hoe leuker hij wordt. Heel veel energie geeft deze plaat 
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Beste DBSTF release van de afgelopen tijd. Zegt misschien meer over die andere releases.. maar toch.
Hier gaan we weerwrote:Beste DBSTF release van de afgelopen tijd. Zegt misschien meer over die andere releases.. maar toch.
Leuk e DBSTF bashe :')
Last edited by Nrgizer on 10 Feb 2011 00:30, edited 1 time in total.
Dit is geen bashen hoor, het is gewoon zijn mening dat de andere releases van de afgelopen tijd onder het kunnen van DBSTF zijnwrote:Hier gaan we weerwrote:Beste DBSTF release van de afgelopen tijd. Zegt misschien meer over die andere releases.. maar toch.
Leuk e DBSTF bashe :')
Hij zou het alleen wel mogen onderbouwen
Madhouse en underground tacticz zijn tog wel topplaten imo:)
Vind ik ook, maar hij blijkbaar nietwrote:Madhouse en underground tacticz zijn tog wel topplaten imo:)
Hehe:D Hij zal DBSTF toch niet veel zien als ze in Australie en Amerika zittewrote:Vind ik ook, maar hij blijkbaar nietwrote:Madhouse en underground tacticz zijn tog wel topplaten imo:)
Op Reverze ben ik is benieuwd naar hun set.Eerste keer dat ik ze zie na hun mma tijd:)
Kan je beter in de lotto arena gaan staan!wrote:Hehe:D Hij zal DBSTF toch niet veel zien als ze in Australie en Amerika zittewrote:Vind ik ook, maar hij blijkbaar nietwrote:Madhouse en underground tacticz zijn tog wel topplaten imo:)![]()
Op Reverze ben ik is benieuwd naar hun set.Eerste keer dat ik ze zie na hun mma tijd:)
climax erg vet:)...alleen jammer dat de release zolang opzich laat wachten 
Kan je beter in de lotto arena gaan staan!
[/quote]
Kijk wel uit naar Loopmachine en Underground Tacticz live te hore
Hoop dat ze Shiverz opt einde draaie want dat was voor mij een vd redene waarom ik altijd naar dbstf ging:)
Kijk wel uit naar Loopmachine en Underground Tacticz live te hore
Hoop dat ze Shiverz opt einde draaie want dat was voor mij een vd redene waarom ik altijd naar dbstf ging:)
Nu ook de Scantraxx preview:
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Festuca on 27 Feb 2011 14:12, edited 1 time in total.
Komt dinsdag dus. Wel een aardige track!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Eindelijk weer eens een fijne track van hun 
Ben ik met je eens! Lekkere energieke plaat.. Denk dat ik hem dinsdag direct aanschafwrote:Eindelijk weer eens een fijne track van hun
Deze is echt heerlijk
Eerste echt vette plaat van DBSTF sinds ehm... Shiverz en Human Soul denk ik 
Vind dit ook een heel fijn plaatje als ik eerlijk ben 
-
D
een van de beste platen van DBSTF, heerlijke melodie zeker goed te doen deze 
Facebook D-Block & S-Te-Fan

Dus komt deze er ook bij. Of was dit al bekend?DBSTF
Isaac vs. D-Block & S-Te-Fan - Speed Of Sound will be available tomorrow at your favorite download store
waarom op Sys-X??wrote:Die komt op SyS-X volgens mij.