De synth die je hoort in de intro komt mij heel bekend voor... Melodie in de climax doet mij dan weer niet zoveelwrote:Loopmachine in HQ: Goed voorbeeld van een erg sterke mainstream plaat. Geen standaard intro en een goed doordachte melodie.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine (EVO013)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO013
Listen onX
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Zeker 1 van de sterkere platen van DBSTF! Melo zit sterk in elkaar, dat heb ik eerlijk gezegd niet al te vaak bij hen.
Misschien een rare vraag maar missen we niet EVO012 nu?
Die komt volgende week maandag (24e), met Kingdom remix en MMA remix.wrote:Misschien een rare vraag maar missen we niet EVO012 nu?
heb niks met deze plaat.
zit goed in elkaar daar niet van, maar de melodie pakt me niet!
kicks maken het weer een beetje droevig!
zit goed in elkaar daar niet van, maar de melodie pakt me niet!
kicks maken het weer een beetje droevig!
Last edited by Roellos on 12 Jan 2011 01:19, edited 1 time in total.
Wat een ellenlange overdreven intro
Maar de climax is wel leuk, iig één van de betere dbstf plaatjes.
Een lekkere intro, de climax is nogal soft met die kicks, maar 't is een goede melodie.
Eentje die ik wel eens thuis op zou zetten
.
Eentje die ik wel eens thuis op zou zetten
Ik denk dat dit hun beste plaat is van 2010 en 2011 tot nu toe, die lange intro met zijn heerlijke drive en opbouw naar de climax maken dit nummer echt heerlijk, en de melodie in de climax zit zoals al gezegd prima in elkaar (lijkt alsof we hier eens niet met een random melodie, maar een goed doordachte melodie te maken hebben) en bovendien klinkt de climax heerlijk opzwepend en niet te leegjes 
Oke had ik die inderdaad gemist, dankjewelwrote:Die komt volgende week maandag (24e), met Kingdom remix en MMA remix.wrote:Misschien een rare vraag maar missen we niet EVO012 nu?
Ben ik met je eens, melodie is idd prima gevondenwrote:Loopmachine in HQ: Goed voorbeeld van een erg sterke mainstream plaat. Geen standaard intro en een goed doordachte melodie.
Alleen jammer van die kicks, de DBSTF kicks doen me echt he-le-maal niks.
-
D
helemaal met u eenswrote:Nou weer eens wat werk dat dat ik wel mag van DBSTFDat je vervolgens weer 3 maanden moet wachten voor dit is dan wel weer een beetje jammer.
Eindelijk weer een plaat van niveau van deze heren, heeft 2 jaar geduurd, maar dan heb je ook wat.. een verfrissende plaat, zonder die standaard DBSTF kicks 
hoorde em gisteravond live, en toen von ik em toch wel lekker
alleen thuis vink em niet zo geweldig
alleen thuis vink em niet zo geweldig
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Melodie doet me denken aan the bad touch van bloodhound gang.
baas!wrote:Melodie doet me denken aan the bad touch van bloodhound gang.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Wel vette track, kick is ook wel goed...
Lekker plaatje! Luister hem nu op die Compilatie CD. Jammer dat het nog zo lang duurd voor die uitkomt. Kicks hadden wel wat voller mogen zijn.
-
THardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
Lekkur 
erg leuke plaat dit
alleen die releasedatum
alleen die releasedatum
Bij welk nummer hoor je trouwens ook hele tijd die Hey, Hey, Hey, Hey? Volgens mij een plaat van Hhz?
Waverider - Be As One bedoel je?wrote:Bij welk nummer hoor je trouwens ook hele tijd die Hey, Hey, Hey, Hey? Volgens mij een plaat van Hhz?