Leuk trackje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
-
A
Ziek vette track
boeie van de hergebruikte vocals
-
A
Kicks zijn nog steeds niet geweldig.
Vocals vind ik wel geinig (uitspraak is tof, de lyrics minder) en de melodie vind ik ook fijn.
Vocals vind ik wel geinig (uitspraak is tof, de lyrics minder) en de melodie vind ik ook fijn.
Lekker hoor! Kicks zijn weer een stuk beter dan die boing-kicks 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wow, die kick klapt er wel lekker in! Komt ineens veel bass bij de eerste kick. Ben ook helemaal leip van die vocals, perfect
Me gusta
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dit dusss. De kick kan nog aan gewerkt worden, maar het wordt er niet minder op.wrote:Ben ook helemaal leip van die vocals, perfectMe gusta
Hele vette track! Van dit soort werk krijg ik geen genoeg haha. Nu al zin in zn album!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Inderdaad een heel stuk beter dan die plofkicks, hoewel deze nog niet ideaal zijn, luistert dit nummer heel goed weg 
Die bass ligt aan de Soundcloud link ofzo, in het filmpje van Defqon is dat niet zowrote:Wow, die kick klapt er wel lekker in! Komt ineens veel bass bij de eerste kick. Ben ook helemaal leip van die vocals, perfectMe gusta
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
wrote:Die bass ligt aan de Soundcloud link ofzo, in het filmpje van Defqon is dat niet zowrote:Wow, die kick klapt er wel lekker in! Komt ineens veel bass bij de eerste kick. Ben ook helemaal leip van die vocals, perfectMe gusta
Dat zuigt
Of YT druk de bass hard weg, dat kan ook nogwrote:Die bass ligt aan de Soundcloud link ofzo, in het filmpje van Defqon is dat niet zowrote:Wow, die kick klapt er wel lekker in! Komt ineens veel bass bij de eerste kick. Ben ook helemaal leip van die vocals, perfectMe gusta
Dat kan ook, maar bij meer tracks in de set van Soundcloud zit dat met die bass dus ik denk dat dat het niet is 
De track vind ik zelf trouwens erg vet, één van de betere Crypsis tracks van de laatste tijd. Deze en die trailer van The Second Threat doen wel hoge verwachtingen voor zijn Album.
De track vind ik zelf trouwens erg vet, één van de betere Crypsis tracks van de laatste tijd. Deze en die trailer van The Second Threat doen wel hoge verwachtingen voor zijn Album.
Niveautje/ stijltje van Statement of Intent gaat ie denk ik helaas nooit meer bereiken.
Maar dit klinkt wel lekker ja.

Doe es ff een andere avatar jijwrote:Dit klinkt best vet, alleen de kicks zijn zo monophonic achtig lelijk gepitched
Ik blijf vermoeden dat Angerfist een dikke vinger in de pap had bij dat album.wrote:Niveautje/ stijltje van Statement of Intent gaat ie denk ik helaas nooit meer bereiken.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:klil
Zou kunnen. Maar zou ook kunnen zijn dat hij gewoon zijn stijl heeft veranderd.wrote:Ik blijf vermoeden dat Angerfist een dikke vinger in de pap had bij dat album.wrote:Niveautje/ stijltje van Statement of Intent gaat ie denk ik helaas nooit meer bereiken.
Ik hoop dat hij nog eens wat zoals de tracks van dat album gaat maken.
Niet alleen qua stijl maar ook kwalitatief. Na z'n album klinkt alles een stuk dunnerwrote:Zou kunnen. Maar zou ook kunnen zijn dat hij gewoon zijn stijl heeft veranderd.wrote:Ik blijf vermoeden dat Angerfist een dikke vinger in de pap had bij dat album.wrote:Niveautje/ stijltje van Statement of Intent gaat ie denk ik helaas nooit meer bereiken.
Ik hoop dat hij nog eens wat zoals de tracks van dat album gaat maken.
Moah dat zou ik over bijv. Strike, The Demand en Nackt niet zeggen. Denk zelf dat het ook meer aan een verandering van stijl ligt.
2 Topics?wrote:wrote:klil