Last edited by patrickjeb on 21 Jul 2012 13:42, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Klinkt wel lekker dit ! alleen die melodie lijkt een beetje op Squared van Zany
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Cause i´m the main motherfucker! Klinkt vet hoor. 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Beheurlijk jahhh!!wrote:Klinkt wel lekker dit ! alleen die melodie lijkt een beetje op Squared van Zany
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hopelijk komt Crypsis weer helemaal terug met producties, dit is al de 2e TBA die ik vet vind klinken samen met dat Second Treat filmpje.
Precies dit!wrote:Hopelijk komt Crypsis weer helemaal terug met producties, dit is al de 2e TBA die ik vet vind klinken samen met dat Second Treat filmpje.
Dit bevalt me wel. Heb veel vertrouwen in het nieuwe album tot dusver 
Lijkt er overigens wel op dat 2012 echt goud wordt wat albums betreft.
Lijkt er overigens wel op dat 2012 echt goud wordt wat albums betreft.
Haha da's mijn vriendin op 0:13 in die official video.
Blij dat ze mijn hoofd er niet op hebben gezet
Blij dat ze mijn hoofd er niet op hebben gezet
Heel erg vet hoe deze erin klapte tijdens die set. 
Idd! Het is meer een Crypsis remix van Squared.wrote:Klinkt wel lekker dit ! alleen die melodie lijkt een beetje op Squared van Zany
Prima nummer iig.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
echt een heel dik nummer! een van vetste uit de set toen op defqon 1! ging zo uit me plaat
Toch wel jammer dat iedereen dan stil staat ongelofelijk wat een publiek daar zeg echt om te janken
Toch wel jammer dat iedereen dan stil staat ongelofelijk wat een publiek daar zeg echt om te janken
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Vet nummertje, keer wat anders van Crypsis. EN betere kicks 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Klinkt echt heel erg fijn!
Heb totaal geen last van die pitchkicks, vocals vind ik niets toevoegen en alles steekt goed in elkaar.
Hij is nog niet op zijn oude niveau maar dit klinkt zeker fijn.
Heb totaal geen last van die pitchkicks, vocals vind ik niets toevoegen en alles steekt goed in elkaar.
Hij is nog niet op zijn oude niveau maar dit klinkt zeker fijn.
Soort van wél vette versie van Squared. De kicks zijn alleen weer lelijk.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
echt een geweldige plaat! 
Als er Psyko Punkz of Zatox boven had gestaan had ik 't ook geloofd. Zelfde soort kicks
Erg jammer, Crypsis/MiM heeft nu ook totaal geen eigen stijl meer. Goed dat ze van die zaadkicks zijn afgestapt, beetje jammer alleen dat ze dan met zoiets aankomen. Dit is misschien nog wel erger.
Erg jammer, Crypsis/MiM heeft nu ook totaal geen eigen stijl meer. Goed dat ze van die zaadkicks zijn afgestapt, beetje jammer alleen dat ze dan met zoiets aankomen. Dit is misschien nog wel erger.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Als jij vind dat dit dezelfde kick is als die van Zatox dan moet jij toch echt even naar een oorarts.wrote:Als er Psyko Punkz of Zatox boven had gestaan had ik 't ook geloofd. Zelfde soort kicks![]()
Dit klinkt namelijk HEEL wat anders. Dit is beter (Y)
Eindelijk weer een goede track van Crypsis!!
Nando was jij niet op main tijdens deze set ofzo? Die kicks komen echt niet tot z'n recht in alle filmpjes, live gaan ze echt hardwrote:Soort van wél vette versie van Squared. De kicks zijn alleen weer lelijk.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heerlijk nummers en er is volgens my ook niks mis met de kicks