Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Heel dik dit! Misschien zelfs beter als het origineel.
Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken 
Dat is toch The Beholder? of doen ze het samenwrote:Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken
Normaal zijn het volgens mij Max Enforcer en Beholder, maar zo te zien heeft half Neophyte-records er een aandeel in.
Tha Playah mag idd wel vaker een hardstyle track maken! 
Vanmiddag in de chat vertelde tita dat Tha Playah nu achter Zero Vision tracks zit, en dat hij ook meer met deze alias gaat doen. (solo's en collabs)wrote:Dat is toch The Beholder? of doen ze het samenwrote:Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Super tof, Tha Playah 1 van m'n fav hardcore producers en toch krijg ik het niet uit m'n hoofd dat The Beholder hier toch enigszins een vinger in de pap heeft.
Het grappige is dat je totaal niet kan horen dat dit door Tha Playah is gemaakt. Totaal andere sound. Erg vet, Tha Playah is ook 1 van mijn favoriete hardcore-producers. Die man kan ontzettend veel sfeer in z'n platen stoppen 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
tha playah? apart. 
wel een zeer dikke remix, echt een vet nummer zo. beter dan het origineel.
wel een zeer dikke remix, echt een vet nummer zo. beter dan het origineel.
-
D
wrote:Heerlijk, The Beholder is weer helemaal terug![]()
![]()
Vind m ook lekkerder dan het origineel!
Ja maar net hadden we het er dus over dat Zero Vision nu wordt geproduceerd door Tha Playah...
idd en zijn eigen platen zijn altijd ijzersterkwrote:Het grappige is dat je totaal niet kan horen dat dit door Tha Playah is gemaakt. Totaal andere sound. Erg vet, Tha Playah is ook 1 van mijn favoriete hardcore-producers. Die man kan ontzettend veel sfeer in z'n platen stoppen
-
D
had ik niet gelezenwrote:Ja maar net hadden we het er dus over dat Zero Vision nu wordt geproduceerd door Tha Playah...
en ja Tha Playah is idd ook één vn mijn favo hardcore producers
Sorry maar het origineel is en blijft beter.
Mee eenswrote:Sorry maar het origineel is en blijft beter.
Het wordt echt tijd dat Minus is More vaart zet achter hun platen man. Heb deze nu echt verschrikkelijk vaak gehoord...
alles waar iets van Minus is more inzit is geweldig

Wanneer komt deze nu
Al zo lang aan het wachte
Intro
Al zo lang aan het wachte
Intro
View on YouTubewrote:Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken
Deze ook hoor.
Idd, duurt wel erg lang!wrote:Het wordt echt tijd dat Minus is More vaart zet achter hun platen man. Heb deze nu echt verschrikkelijk vaak gehoord...
-
J
Die blijft heerlijk.wrote:View on YouTubewrote:Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken
Deze ook hoor.
Nee die is gemaakt door Beholder. Dat hoor je ook duidelijk terug...wrote:wrote:Dit is dus Tha Playah geweest onder Zero Vision alias. hele dikke shit! Tha Playah mag wel meer hardstyle nummertjes maken
Deze ook hoor.
-
D
vind wel dat deze eens uit mag gaan komen! duurt wel lang!