Ik ook niet. dacht altijd dat het een onbekende producer was. Ze hebben ook maar 1 release dacht ik (Style Droppin)wrote:Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ze hebben er wel meerwrote:Ik ook niet. dacht altijd dat het een onbekende producer was. Ze hebben ook maar 1 release dacht ik (Style Droppin)wrote:Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.
-
M
Style Dropping
Wist dit trouwens ook niet.
Dacht ff dat Zero Vision Beholder en Panic/Balistic waren, maar had me vergist want dat is idd met Kelly...
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Zat ook al te kijken of iemand deze zou gaan opnoemen na die post dat Zero Vision maar 1 release had
Overdrive
Ik ook, veel dikker dan het origineel!wrote:Vind hem wel vet!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Zeker kennen we die wel, en allebei toppertjes van de bovenste plank!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
oeeeh dit is wel nice 
is alleen the beholder toch?wrote:Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
die kicks ook, heerlijk 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
x2wrote:Ik vind deze remix beter dan het origineel.
Nope, The Beholder en Max enforcer; http://www.discogs.com/artist/Zero+Visionwrote:is alleen the beholder toch?wrote:Nooit geweten dat Zero Vision The Beholder en Max Enforcer waren.
Zero Vision - Style Dropping is zelfs van Tha Playah. Hij vertelde een keer dat dat gewoon een experiment was, maar niet zijn ding.
Dus ik denk dat het gewoon een algemene alias is van de Neophyte crew?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Denk het niet. Houdt het maar gewoon op Max en Beholderwrote:Zero Vision - Style Dropping is zelfs van Tha Playah. Hij vertelde een keer dat dat gewoon een experiment was, maar niet zijn ding.
WOOT dikke plaat dit! orgineel is al erg dik maar vind deze zelfs beter 
Gezien deze reactie is deze remix dus gemaakt door Tha Playah.wrote:Vette remix van Jimmy
Klinkt zeker lekker!
Mooi iets dat er weer HC artiesten aan de HS gaan(High Voltage, Zero Vision) tenminste nog een paar die de hardheid erin houden.