Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
nee helemaal niks dit ! 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
iddwrote:nee helemaal niks dit !
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
ja, ik vond the challenge nog best lekker !wrote:iddwrote:nee helemaal niks dit !Zijn album was nog best wel lekker eigenlijk , echt een eigen stijl. Maar tegenwoordig gaat het echt bergafwaarts vind ik. Artiesten als da tweekaz vind ik dan bijvoorbeeld juist weer heel erg stijgen terwijl ik die eerst niks vond.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zucht. Nee ook dit doet me weer niks.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Zucht. Nee ook dit doet me weer niks.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
intro is prima te doen, de rest is minder.
wrote:wrote:nee helemaal niks dit !
-
I
Coone is voor mij echt de grootste faalartiest van allemaal. Van al die mainstream rommel die er uitkomt is coone nog het dieptepunt, wat een drama track weer! Vond zijn album heel vet en origineel, daarna alleen maar minder geworden! Maar wat hij nu produceert kan echt niet 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Tja 't is een livesetrip denk ik, maar dit weer zo'n 13 in een dozijn plaatje zoals Coone altijd doet. Nee, doet me niks dit..
-
S
Music is Art and Coone's kick's sound like a Fart.
Maar nee, 't is wel goed geweest met altijd het standaard Coone's hitje te krijgen.
Maar nee, 't is wel goed geweest met altijd het standaard Coone's hitje te krijgen.
-
HHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2012
- last seen Oct 2014
Die climax is een nogal geïnspireerd door dat mainstream nummer waar je een publiek hoort schreeuwen A-WHO-OO-OOoooh. Geen idee hoe het heet, maar het klinkt hetzelfde.
Music kan art zijn! En dat is dit verre van....wat klinkt dit weer verschrikkelijk zeg 
Music is art. This is crap. Troep troep troep. 
Ben ik de enige die dit plaatje wel kan waarderen opzich? haha
ik vind dit maar niks, te veel gebasseerd op het amerikaanse publiek.
Intro klinkt opzich nog wel tof, hou alleen echt niet van zijn kicks.
Vocals klinken niet en de climax is weer 13 in een dozijn.
Vocals klinken niet en de climax is weer 13 in een dozijn.
vind het geen slechte track, jullie vinden tegenwoordig elk nummer bagger wat uitkomt
:') Newbies van tegenwoordig ook, faal lui :')wrote:vind het geen slechte track, jullie vinden tegenwoordig elk nummer bagger wat uitkomt
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Generalisatie. 1 op de 10 nummers zijn best goed hoorwrote:vind het geen slechte track, jullie vinden tegenwoordig elk nummer bagger wat uitkomt
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik neem aan dat ik ook onder "jullie" val.wrote:vind het geen slechte track, jullie vinden tegenwoordig elk nummer bagger wat uitkomt
Ik zag niet dat dit bagger is. Ik zeg dat het me niets doet. Dat het een grote hoop stront is staat daar verder los van. Het doet me niets omdat ik nou niet bepaald kippenvel krijg van 13 in een dozijn tracks.
Het is altijd hetzelfde met dit soort tracks. Slappe kicks, een lief vrolijk melodietje en een veel te lange break. Die standaardformule begint op den duur nogal slaapverwekkend te worden.
Verder dient u zich aan te passen aan het huisregelement betreffende nieuwe tracks. Alles moet gehaat worden als er melodie in zit. Geen discussie over mogelijk.
Uiteraard is dat laatste een grapje, voor zover dat nog niet duidelijk was.