Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Coone - Music is Art

Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Kan d'r niks aan doen, maar dit is toch echt een verschrikkelijk nummer. Geen lekkere kicks, de synth & sounds klinken nergens naar, de vocalen zijn slap en passen niet bij 't nummer en dat deuntje is d'r 1 die ik al 10 x bij hem heb gehoord.. Prima dat je een eigen ding doet en een sound heb waarbij je hem kan herkennen, maar hij moet 't echt beter gaan uitwerken. Ook nergens maar wat energieke stukjes in dit nummer. Ga d'r eerder bij slapen dan dat ik uberhaupt m'n handen in de lucht ga doen.. Coone kan vast wel beter dan dit!
D
Hardtraxxer
124 posts member since 2012
last seen Oct 2012
Ksnap de meeste hiero echt niet, blijven maar zeiken over dat nummers slecht zijn.
Dit is gwn een goed nummer, natuurlijk zijn er mindere punten, en tja coone maakt nou eenmaal meer de jumpstyle achtige kick's, niks mis mee tog,

Over de track zelf,
vind hem juist lekker zomers en de vocal's passen er goed bij imp
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Roellos wrote:
patrickjeb wrote:
urbandesigner wrote:Nee doet me werkelijk helemaal niks ;)
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Voor het eerst geluisterd nu, Coone vind ik toch wat minder interessant worden. Niet dat dit een slechte track is, integendeel, vind het een prima plaatje in zijn eigen stijl, eenvoudig en catchy op een positieve manier. Ik vind het gewoon een beetje saai worden allemaal, ben er een beetje op uitgekeken denk ik.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
emmerick wrote:
Uniforce wrote:nee helemaal niks dit ! :/
idd :( Zijn album was nog best wel lekker eigenlijk , echt een eigen stijl. Maar tegenwoordig gaat het echt bergafwaarts vind ik. Artiesten als da tweekaz vind ik dan bijvoorbeeld juist weer heel erg stijgen terwijl ik die eerst niks vond.

emmerick wrote:vind dit toch wel een vette track hoor . Lekkere sfeer in de track. Terwijl ik coone de laatste tijd juist zo ontzettend saai vond.

edit: vind de video zelf overigens ook heel erg vet.

Wat is het nou?
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Leuk nummertje hoor. ^^
M
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2012
last seen Oct 2012
Opzich wel een redelijke track, kan er prima naar luisteren. Melodie heeft wel iets.

Vocals...tja...
Verwacht de hele tijd dat er wordt gezegd: Jan Wayne is gonna move ya!!
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
Je kan roepen wat je wilt, toch zal dit nummer het goed gaan doen op festivals, n echt meezing nummer, dat hebben de artiesten het liefste lijkt me..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
MikezDJ wrote:Je kan roepen wat je wilt, toch zal dit nummer het goed gaan doen op festivals, n echt meezing nummer, dat hebben de artiesten het liefste lijkt me..
Ja man, de definitie van hardstyle is inderdaad meezingen. Beuken komt niet in het woordenboek voor van een aantal dj's.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Intro brengt nog wel redelijk wat energie mee, maar dat wordt er met de break compleet uit gehaald. Climax is gewoon ontzettend saai.

En beats by dre, echt Coone? >.<
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Bart0ving wrote:
emmerick wrote:
Uniforce wrote:nee helemaal niks dit ! :/
idd :( Zijn album was nog best wel lekker eigenlijk , echt een eigen stijl. Maar tegenwoordig gaat het echt bergafwaarts vind ik. Artiesten als da tweekaz vind ik dan bijvoorbeeld juist weer heel erg stijgen terwijl ik die eerst niks vond.

emmerick wrote:vind dit toch wel een vette track hoor . Lekkere sfeer in de track. Terwijl ik coone de laatste tijd juist zo ontzettend saai vond.

edit: vind de video zelf overigens ook heel erg vet.

Wat is het nou?
Precies zoals ik het zeg. In LQ vond ik het niks aan. In HQ wel, gek genoeg. Heb ik wel vaker bij tracks.
Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wat een troep dit kan wel janke
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Official Clip

View on YouTube
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Het tegenovergestelde wat ik er van verwachtte.
Ik dacht dat het eerst een gay nummer werd maar het valt allemaal wel mee.
Eigenlijk een best wel lekker zomers plaatje :woot:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Soundscrollerz wrote:Official Clip

View on YouTube
je doet je naam niet echt eer aan, staat er al namelijk.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Millard Fillmore wrote:
Soundscrollerz wrote:Official Clip

View on YouTube
je doet je naam niet echt eer aan, staat er al namelijk.
:lol: :lol:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
emmerick wrote:Precies zoals ik het zeg. In LQ vond ik het niks aan. In HQ wel, gek genoeg. Heb ik wel vaker bij tracks.
Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.
Er stond nergens iets over LQ en HQ...
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Mid-intro vind ik best lekker maar die vocalen slaan echt nergens op. De inhoud en de uitvoering zijn gewoon bagger. Sorry Coone, maar dit vind ik niks. Maak nog eens een plaat à la Earthquake! :loving:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Deenite wrote:Mid-intro vind ik best lekker maar die vocalen slaan echt nergens op. De inhoud en de uitvoering zijn gewoon bagger. Sorry Coone, maar dit vind ik niks. Maak nog eens een plaat à la Earthquake! :loving:
+1.. Dat was nog eens een plaat :loving:
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Die "wobble" in de intro is dik gejat van No Way Back :thumbdown:
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Geweldige Track! :thumbsup:
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Bart0ving wrote:
emmerick wrote:Precies zoals ik het zeg. In LQ vond ik het niks aan. In HQ wel, gek genoeg. Heb ik wel vaker bij tracks.
Er stond nergens iets over LQ en HQ...
Toen ik zei dat ik het niks aan vind was er alleen nog maar een LQ versie te beluisteren. Toen ik mijn comment plaatste dat ik het een goede track vind was de officiele video gepost en was er dus een HQ preview te beluisteren.
:x
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2026
emmerick wrote:Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.
Haha al mijn maten hebben dat bij nummers als On the go. Tracks die hard gaan en goed in elkaar zitten, maar eerst niet interessant klinken.

OT: ik vind deze heerlijk, sinds Monstah niks goeds meer gehoord.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Solis wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/coone-music-is-art-dwx100-t27685.html