leuke plaat!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
lol, dit. Kutlabel.wrote:Nummer doet me echt helemaal niks. Jammer dat er niks speciaals op de 100ste release komt, al is dat wel te gegrijpen bij dwx.
Tja ik dacht heel misschien te denken dat hij enigszins normaal kon doen afgelopen dagen. Maar dit zegt al weer genoegwrote:neem jij hem nog serieus? gast denk nawrote:Dit meen je toch niet serieus he?wrote:Ik vind de vocals juist wel leuk en redelijk origineel vergeleken met het meeste dat tegenwoordig uitkomt alleen dat hij zegt:
that's why we redefine this music as art. En dat er dan in beeld komt: This music is art.
100e release op DWX en dan zon poepplaat van coone ??? WTF
Mijlpalen ?? rings a bell mr coone ?
+1wrote:100e release op DWX en dan zon poepplaat van coone ??? WTF
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Lelijke grafplaat, intro is zo inspiratieloos als was. Melodie klinkt ook voor geen meter... Waar is de oude Coone? 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik snap dat ze een titel voor de track moeten hebben en hem dan music is art noemen . Maar het ziet er een beetje ongelukkig uit als hij zingt music as art en dat er dan vlak daarna music is art komt te staan. Doe rustig man, men gaat je echt niet stoer vinden als je dat hoopt.Tja ik dacht heel misschien te denken dat hij enigszins normaal kon doen afgelopen dagen. Maar dit zegt al weer genoegWel leuk om te zien dat bijna niemand meer de moeite neemt op hem in te gaan. Haha, hopeloos
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Fantastic track! 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Klopt, maar Music As Art als titel is ook niet echt geweldig. Tis meer omdat er gesproken wordt: I guess that's why we define, this music as art.wrote:Ik snap dat ze een titel voor de track moeten hebben en hem dan music is art noemen . Maar het ziet er een beetje ongelukkig uit als hij zingt music as art en dat er dan vlak daarna music is art komt te staan.
Nogmaals ik vind dit echt een lekker zomers plaatje
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Daarom begrijp ik ook dat ze hem zo noemenwrote:Klopt, maar Music As Art als titel is ook niet echt geweldig. Tis meer omdat er gesproken wordt: I guess that's why we define, this music as art.wrote:Ik snap dat ze een titel voor de track moeten hebben en hem dan music is art noemen . Maar het ziet er een beetje ongelukkig uit als hij zingt music as art en dat er dan vlak daarna music is art komt te staan.
Nogmaals ik vind dit echt een lekker zomers plaatjeGaat net mee voordat ik op vakantie ga
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Vind m wel bruut, kick had alleen wel beter gekund maja, Coone he...
Veel te standaard, zelfde liedje zoals hij tot nu toe altijd doet en dus niet leuk voor mij. Titel is imo beetje misplaatst dus..
Hoop dat hij in de toekomst 's wat meer durft en wat meer lef toont mbt produceren, want dat kan hij vast wel
Hoop dat hij in de toekomst 's wat meer durft en wat meer lef toont mbt produceren, want dat kan hij vast wel
-
DHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Echt een geweldige plaat! De platen van Coone zijn altijd goed!
Vind die kick en bass zo vet he, dat klinkt echt voor mij zoals hardstyle moet klinken!
Ga vooral zo door Coone!
Vind die kick en bass zo vet he, dat klinkt echt voor mij zoals hardstyle moet klinken!
Ga vooral zo door Coone!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Precies, zo'n plaatje als Coone Goes Wild vond ik dan weer goed te pruimen, de rest wat hij er de laatste tijd allemaal uitgooit is standaard to the max. Hij heeft het geluk dat hij op onvoorwaardelijke steun van de youtube community en meeste Belgen kan rekenen, anders was ie waarschijnlijk wel al door de mand gevallen.wrote:Hoop dat hij in de toekomst 's wat meer durft en wat meer lef toont mbt produceren, want dat kan hij vast wel
Leuke mid-intro. Rest is saai. Maar doet het wel goed op festivals
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Leuk trackje weer.
Verder mag DWX-101 wel een Da Tweekaz release worden van mijn part. :]
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Doe maar Wasted Penguinz.wrote:Leuk trackje weer.![]()
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zijn ze al officieel bij DWX?
Doe maar Josh & Wesz, komt er nog eens een keer wat leuks uit daar.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
nee, maar waar moeten ze anders terecht dus lijkt me wel dat ze daar heengaan.Zijn ze al officieel bij DWX?
J&W mag ookwrote:Doe maar Josh & Wesz, komt er nog eens een keer wat leuks uit daar.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Wat een bagger weer van Coone. Laatste track van hem die mij kon boeien was Travelling met Scope..
-
A
2e climax is echt vet
rest is aardag
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Coone - You´re music is a fart
Nee wel een lekker nummertje
Nee wel een lekker nummertje