Nee zeggen en hardstyle produceren.
Levert ook in een klap meer naamsbekendheid op in landen als USA enzo denk ikwrote:Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?
Levert ook in een klap meer naamsbekendheid op in landen als USA enzo denk ikwrote:Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?
Explainwrote:maar het is weer een remix, en daar word je een beetje zat van!
Ik denk dat hij probeert te zeggen (en ik deel die mening) dat iedereen weet dat Headhunterz een topproducer is, maar dat eigen melodieën bedenken niet helemaal zijn ding is aangezien dit de zoveelste remix (in korte tijd) is en veel van zijn melodieën zijn geript.wrote:Explainwrote:maar het is weer een remix, en daar word je een beetje zat van!
Ik hoop dat ik die 'beschuldiging' hier mag maken op onze lieve heer Headhunterz!wrote:Oeioei, that 's some serious accusation.
Hij heeft zelf een verklaring gegeven in HWS #12wrote:Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?
View on YouTubewrote:http://www.youtube.com/watch?v=pasvhLZkWy8
Luister naar de melodie van 't origineel dan, is sowieso de What happens in vegas remix!
Kan gebeurenwrote: EDIT: Oh hij word net voor mij gepost
Ik denk omdat hij redelijk razend populair aan het worden is en hij daarom ook in andere genres bekend wordt.wrote:denk omdat hij op het moment veel gevraagd word om een remix te doen in een ander genrewrote:Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?
Daarom is het ook een REEEEEMMIXXXX. Iets remixen is van bestaand nummer een eigen variant maken toch? In principe is wat Headhunterz doet volledig toegestaanwrote:Ik denk dat hij probeert te zeggen (en ik deel die mening) dat iedereen weet dat Headhunterz een topproducer is, maar dat eigen melodieën bedenken niet helemaal zijn ding is aangezien dit de zoveelste remix (in korte tijd) is en veel van zijn melodieën zijn geript.wrote:Explainwrote:maar het is weer een remix, en daar word je een beetje zat van!
Dat hij enkel een remix maakt als het gevoel erbij goed is of iets dergelijks. Wsl alleen als het een populaire artiest iswrote:En die verklaring luidt?
Nee volgens mij zeggen juridische grondslagen dat dit niet mag. Zie artikel 89 van de grondwet. Deze luidt: het remixen van een house track is niet toegestaan.wrote:Daarom is het ook een REEEEEMMIXXXX. Iets remixen is van bestaand nummer een eigen variant maken toch? In principe is wat Headhunterz doet volledig toegestaan.
Anyways ik vind het wel relaxed klinken. Heerlijk blij, wel beetje beetje veel gepitch, maar dat doet lekker aan de oren op feesten
.
+1wrote:Nee zeggen en hardstyle produceren.
zo;n remix is ook hardstyle:')wrote:+1wrote:Nee zeggen en hardstyle produceren.