Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Nog steeds verliefd op deze
Die intro 
Wat een saaie track. Gaat live wel hard volgens mij (heb hem als t goed is wel gehoord op TQ
), maar is wel erg eentonig.
En wat is dat ontzettend irritante geluidje dat soms tussen de kicks door loopt? Klinkt voor geen meter..
En wat is dat ontzettend irritante geluidje dat soms tussen de kicks door loopt? Klinkt voor geen meter..
lijkt idd wel of je een track probeerd in te mixen die niet helemaal goed looptwrote:Wat een saaie track. Gaat live wel hard volgens mij (heb hem als t goed is wel gehoord op TQ), maar is wel erg eentonig.
Leuk nummertje, toch gaat mijn stem naar Drug Music, toch wat lekkerder!
Dat intro.. Best saaie plaat die live best hard kan gaan 
Eensch. Drug Muzik heeft een geniale melodie, deze is een stuk saaier.wrote:Leuk nummertje, toch gaat mijn stem naar Drug Music, toch wat lekkerder!
+ Drive, vooral die 2e climaxwrote:Eensch. Drug Muzik heeft een geniale melodie, deze is een stuk saaier.wrote:Leuk nummertje, toch gaat mijn stem naar Drug Music, toch wat lekkerder!
Dit. Het heeft wel iets, maar daar houdt het dan ook weer gelijk op.wrote:Wat een saaie track.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Dit. Het heeft wel iets, maar daar houdt het dan ook weer gelijk op.wrote:Wat een saaie track.
Die vocals
Sounds van Psycho/ Killshot met een melodie die wel wat weg heeft van Drop 2 Your Knees
Jammer dat de 2e climax niet helemaal los gaat. Had toch wel een gigantisch dikke 2e climax verwacht.
Sounds van Psycho/ Killshot met een melodie die wel wat weg heeft van Drop 2 Your Knees
Jammer dat de 2e climax niet helemaal los gaat. Had toch wel een gigantisch dikke 2e climax verwacht.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Wat een gruwelijk dikke plaat zeg