Al vaak genoeg live gehoord, blijft een heerlijk beuk nummer. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Psycho
- 02Killshot
ik weet al wat mijn favoriete release van dit jaar gaat worden 
Kun je me dan ook vertellen wanneer de glazenbol zegt dat ik miljonair ga worden?wrote:ik weet al wat mijn favoriete release van dit jaar gaat worden
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
:')wrote:Kun je me dan ook vertellen wanneer de glazenbol zegt dat ik miljonair ga worden?wrote:ik weet al wat mijn favoriete release van dit jaar gaat worden
dan kun je ook nooit zeggen of je echt verliefd bent op je vrouw want mischien kom je ooit nog wel een vrouw tegen die je nog leuker vind.
Hij kan dus ook niet zeggen dat ie verliefd is op psycho omdat ie mss later dit jaar nog een nieuwe liefde tegenkomt? 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Al dat gezwets over release van het jaar bij Inner Creativity en nu hier weer
Wie weet wat dit hele jaar ons nog brengt...
Psycho is ziek, maar Killshot mist iets naar mijn mening.
was bij Magic netzo en daar wordt dan niks van gezegtwrote:Al dat gezwets over release van het jaar bij Inner Creativity en nu hier weer
-
D
Psycho is idd ziekwrote:Al dat gezwets over release van het jaar bij Inner Creativity en nu hier weer
Natuurlijk kan dat wel, feit is alleen dat het jaar nog veels te lang duurt om al zo voorbarig te gaan doen.wrote::')wrote:Kun je me dan ook vertellen wanneer de glazenbol zegt dat ik miljonair ga worden?wrote:ik weet al wat mijn favoriete release van dit jaar gaat worden
dan kun je ook nooit zeggen of je echt verliefd bent op je vrouw want mischien kom je ooit nog wel een vrouw tegen die je nog leuker vind.
Dat zeg je inderdaad ook niet na een paar weken.wrote::')wrote:Kun je me dan ook vertellen wanneer de glazenbol zegt dat ik miljonair ga worden?wrote:ik weet al wat mijn favoriete release van dit jaar gaat worden
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
misschien wel de hardste plaat van het jaar dan? 
hoop natuurlijk wel dat iemand deze kan overtreffen.. hoe hard zou dat gaan dan haha
OT: geweldige release zowel killshot als psycho
hoop natuurlijk wel dat iemand deze kan overtreffen.. hoe hard zou dat gaan dan haha
OT: geweldige release zowel killshot als psycho
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
harder is niet automatisch beter 
-
SHardtraxxer
- last seen Oct 2017
mee eenswrote:harder is niet automatisch beter
maar een goeie afsluiter is nooit mis
Mij ook, heb hem ook nog niet live gehoord, had wel verwacht dat B-Front of Max Enforcer hem bij Hard Bass erop zou gooien, maar nee hoor..wrote:ik dus ook niet....wrote:ik heb psycho nog nooit live gehoord
Lijkt me wel super dik
Hopelijk op loudness dan maar, eerder geen feestjes voor mij :')
nummer zijn heerlijk!
album art is onwijs complex en mooi! 
Hahah jah het gaat tenslotte om de tracks en die zijn heerlijk! Gebeurt vaker hoor alleen je ziet tegenwoordig Fusion met allemaal sick mooie album art komen en dan komt tilt hier mee haha! Ook niet boeiend verders. Psycho is en blijft een monsterplaat!wrote:@ Maximum: Haha ja idd ze hadden er wel wat meer aan het albumart kunnen werkenmaargoed het gaat tenslotte om de gruwelijk vette tracks
had em er voor de lol bij de post gedaan btw
2 dagen nadat ie uit is komt ie me strot al uit denk omdat iedereen m in ze setjes gaat dumpe
-
D
heb ook zo'n vermoeden maar het blijven wel 2wrote:2 dagen nadat ie uit is komt ie me strot al uit denk omdat iedereen m in ze setjes gaat dumpe
ik ga deze zeker niet altijd in me setjes doen, is wel een dikke afsluiter maar anders word die weer te overhyped
Ben ik ook bang voor indd. Zo ging dat ook met Sleepwalker/Neophobia.wrote:2 dagen nadat ie uit is komt ie me strot al uit denk omdat iedereen m in ze setjes gaat dumpe
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Moeten de wannabe raw "fans" en "dj's" es gewoon draaien wat ze zelf leuk vinden, zou al genoeg besparenwrote:Ben ik ook bang voor indd. Zo ging dat ook met Sleepwalker/Neophobia.wrote:2 dagen nadat ie uit is komt ie me strot al uit denk omdat iedereen m in ze setjes gaat dumpe
Jongens wat een gezeik allemaal, ik bedoelde allemaal maar te zeggen dat dit gewoon een gigantisch dikke release is!wrote:Dat zeg je inderdaad ook niet na een paar weken.wrote::')wrote: Kun je me dan ook vertellen wanneer de glazenbol zegt dat ik miljonair ga worden?
tuurlijk weet ik nog niet of dit de beste release wordt, maar hij maakt bij mij zeker kans
Idd, daarom zijn Noisekick en Drokz mijn favo producers..wrote:harder is niet automatisch beter
-
SHardtraxxer
- last seen Oct 2017
ieders zo zijn eigen smaakwrote:Ik vind dit helaas niks aan
sommige mensen worden blij met headhunterz sommige hebben het liever wat beter haha