Wat een dikke track zeg!
Heel wat anders van Chain Reaction, zeer positief!
Heel wat anders van Chain Reaction, zeer positief!
Het is wat anders als je een halfjaar of langer op een enkele plaat wacht in plaats van een maandje. Dan zijn 1 trackers best acceptabel.wrote:Wow, geen geklaag op een 1-tracker?
Moet zeggen, zo in de LQ best een lekker kickje, verder is de preview zoals we hem nu hebben niet heel veelzeggend. Vocals zijn bekend uit andere kicks en verder valt er weinig uit te halen. Interesse is wel gewekt.
Inderdaad, hopen dat de kicks in HQ nog steeds zo bruut zijnwrote:Kan niet wachten op HQ
inmixen I guess.wrote:Wat is er met Pattern 2?
Wat hebben we aan deze info?wrote:
Ik wil hier zo graag Pattern 2 in gooien zeg....![]()
Niet veel,maar ik denk zeg het ff..wrote:Wat hebben we aan deze info?wrote:
Ik wil hier zo graag Pattern 2 in gooien zeg....![]()
Zelfdewrote:Vind er niks aan
wrote:Heeft deze release maar een track? Beetje mager, ook al is die track wel lekker.
Ditwrote:Het is wat anders als je een halfjaar of langer op een enkele plaat wacht in plaats van een maandje. Dan zijn 1 trackers best acceptabel.wrote:Wow, geen geklaag op een 1-tracker?
Moet zeggen, zo in de LQ best een lekker kickje, verder is de preview zoals we hem nu hebben niet heel veelzeggend. Vocals zijn bekend uit andere kicks en verder valt er weinig uit te halen. Interesse is wel gewekt.
Okewrote:Net de volledige versie gehoord op The magic show.
Ik was nog niet klaar met men bericht of hij staat al online... (Ben nieuw hierzo)wrote:Okewrote:Net de volledige versie gehoord op The magic show.