Voor het eerst de kicks live gehoord op KnockOut, ontzettend lekker 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Chain Reaction - The Record Breaking (MIM013)
- Label
- Minus Is More
- Catalogue number
- MIM013
- The Record BreakingYouTube
- Like a BossYouTube
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
vind deze plaat toch wel redelijk overrated
kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder 
qftwrote:vind deze plaat toch wel redelijk overratedkicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Dat is nou juist wat ik zo vet vind aan deze track. Het is gewoon een monsterlijke kick waar je heerlijk op kunt stampen. Net zoiets als TNT - Countdown. Gewoon een krachtige kick, simpel maar wat mij betreft erg effectief. Zou vet zijn als er wat meer van dat soort tracks worden gemaakt.wrote:vind deze plaat toch wel redelijk overratedkicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Snap wat je bedoeldwrote:Dat is nou juist wat ik zo vet vind aan deze track. Het is gewoon een monsterlijke kick waar je heerlijk op kunt stampen. Net zoiets als TNT - Countdown. Gewoon een krachtige kick, simpel maar wat mij betreft erg effectief. Zou vet zijn als er wat meer van dat soort tracks worden gemaakt.wrote:vind deze plaat toch wel redelijk overratedkicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Voor mij zeker een van de beste platen dit jaar! Hij is wel aardig simpel,maar dat maakt hem juist uniek.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hulde voor deze release _O_
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Bedankt voor de bump.wrote:hulde voor deze release _O_