Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Chain Reaction - The Record Breaking
HS EP 2 tracks

Chain Reaction - The Record Breaking (MIM013)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MIM013
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Voor het eerst de kicks live gehoord op KnockOut, ontzettend lekker :woot:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Klapte er erg hard op in Ahoy :D
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)
Hardtraxxer
99 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Heerlijke vette stamp track dit.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Analoxx wrote:vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)
qft
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Analoxx wrote:vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)
Dat is nou juist wat ik zo vet vind aan deze track. Het is gewoon een monsterlijke kick waar je heerlijk op kunt stampen. Net zoiets als TNT - Countdown. Gewoon een krachtige kick, simpel maar wat mij betreft erg effectief. Zou vet zijn als er wat meer van dat soort tracks worden gemaakt.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Kwisniks wrote:
Dat is nou juist wat ik zo vet vind aan deze track. Het is gewoon een monsterlijke kick waar je heerlijk op kunt stampen. Net zoiets als TNT - Countdown. Gewoon een krachtige kick, simpel maar wat mij betreft erg effectief. Zou vet zijn als er wat meer van dat soort tracks worden gemaakt.
Snap wat je bedoeld ;) Maar de toch gaat hij echt snel vervelen.. Kicks zijn gruwelijk vet dat ontken ik zeker niet, alleen vind de track in zijn geheel toch iets missen!
I
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Voor mij zeker een van de beste platen dit jaar! Hij is wel aardig simpel,maar dat maakt hem juist uniek.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
hulde voor deze release _O_
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wildstylerz wrote:hulde voor deze release _O_
Bedankt voor de bump.