Bron?wrote:22 Maart!!
EDIT: Heb het gevonden!
Bron?wrote:22 Maart!!
wrote:Bron?wrote:22 Maart!!
EDIT: Heb het gevonden!![]()
Like A Boss bedoel je?wrote:Erg vet, alleen vind het op de een of andere manier richting de radical redemption style qua vocals?
In welke track(s) zitten ze ook al weer. Ik ken ze wel, maar kan er zoniet meer op komenwrote:Trouwens jammer dat in like a boss die FMJ vocalen zitten die echt al 374892379473 keer gebruikt zijn. Verder wel een aardig nummer.
http://www.lololyrics.com/source/Full+Metal+Jacketwrote:In welke track(s) zitten ze ook al weer. Ik ken ze wel, maar kan er zoniet meer op komenwrote:Trouwens jammer dat in like a boss die FMJ vocalen zitten die echt al 374892379473 keer gebruikt zijn. Verder wel een aardig nummer.
Oftewel, dit is een 13/12 track? Deze track laat op een heerlijke manier horen wat Minus Is More is.wrote:Ik vind het ook maar vrij matig, niets speciaals. Niets vernieuwend, zonde
Ik ga uit protest sowieso elk setje links laten liggen die TRD nog in de TL heeft zitten, die ben ik al een tijdje zatwrote:Zo jammer dat deze plaat is uitgekomen, je hoorde hem al in elke set van de gevestigde DJ's. Gaat hij nu ook nog voorbij komen in elke amateur-set