Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Chain Reaction - The Record Breaking
HS EP 2 tracks

Chain Reaction - The Record Breaking (MIM013)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MIM013
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
hele vette plaat :drool:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Februari is bijna afgelopen, komt deze dan deze week nog? Wanneer worden MiM releases ook alweer uitgebracht in de week?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Echt een pareltje deze plaat :worship:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
heel vet! wel beetje jammer dat je hem al in ziekelijk veel tracklisten van veel artiesten ziet staan! raakt snel overplayed zo -.-
J
G1LL wrote:Februari is bijna afgelopen, komt deze dan deze week nog? Wanneer worden MiM releases ook alweer uitgebracht in de week?
Op een vrijdag toch ?
A
Analoxx wrote:heeuuul vet! wel beetje jammer dat je hem al in ziekelijk veel tracklisten van veel artiesten ziet staan! raakt snel overplayed zo -.-
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Like A Boss komt er ook bij! Heerlijk. Hij heeft geluk gehad dat ie tracks heeft gemaakt met Crypsis en Radical, maar nu bewijst ie toch dat ie een eigen sound heeft. Nice!

View on YouTube
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
jambekkie wrote:Like A Boss komt er ook bij! Heerlijk. Hij heeft geluk gehad dat ie tracks heeft gemaakt met Crypsis en Radical, maar nu bewijst ie toch dat ie een eigen sound heeft. Nice!
En wat voor een! Dit bevalt me wel :D
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Hele toffe nieuwe weg in gegaan inderdaad! Vocals uit Full Metal Jacket zijn ook erg vet ! :oh:

Moet zeggen dat ik het nog wel een beetje leeg vind klinken, wil hem live wel een keer mee maken
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vraag mij af of dat wel echt een eigen sound is.
Was ook zo bij de Type Face remix, die kicks/ sounds waren ook nog niet gebruikt en even later hoorde je die kicks/ sounds ook bij een aantal Crypsis-tracks ;)
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Vind The Record Breaking beter dan Like A Boss, maar die is nog steeds goed :D. Z'n nieuwe sound over het algemeen is in ieder geval een stuk beter dan zijn vorige.
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Vind het raar dat iedereen nog zo positief is, heb er echt geen goed woord voor over.
Hoe dat gedaan is met de lyrics tussen 0.31 en 0.40 is toch dramatisch. En dan ook nog ergens lukraar skullfuck you ingooien maakt het om te janken.
Geef mij record breaking maar
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
The Record Breaking was al op z'n minst aardig, maar Like A Boss vind ik persoonlijk nog fijner..
Heerlijke release dit! ^^
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dudejay wrote:Vind het raar dat iedereen nog zo positief is, heb er echt geen goed woord voor over.
Hoe dat gedaan is met de lyrics tussen 0.31 en 0.40 is toch dramatisch. En dan ook nog ergens lukraar skullfuck you ingooien maakt het om te janken.
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Met die vocalen is veel te veel geknoeid op de verkeerde manier zodat het niet lekker in het gehoor ligt. Ook zijn er teveel vocalen gebruikt wat het erg rommelig maakt. Kick is wel weer vet, melo ook maar ligt mij niet super in het gehoor.

Doe mij The Record Breaking maar idd!
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Like a Boss is een stuk minder dan The Record Breaking. Alsnog vette plaat :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Het vocal gebruik in Like a Boss stoor ik me indd ook aan. Ik vind ze te random en geforceerd gebruikt. Hij had er beter een paar weg kunnen laten. Ook vind ik het een erge overkill wanneer de vocalen ook nog eens tijdens de melodie terug komen in het main gedeelte van de track. Hierdoor vind ik de track echt helemaal niks!
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Dudejay wrote:Vind het raar dat iedereen nog zo positief is, heb er echt geen goed woord voor over.
Precies dit. Nummer komt op één of andere manier ook niet los in tegenstelling tot The Record Breaking wat gewoon wél één en al energie is.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
SkiggyRapz18 wrote:
Festuca wrote:Eerst track van hem die mij bevalt
Meen je dit? *kuch* Lellebel/Out With A Bang *kuch* :)
ja idd lellebel is wel leuk :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dit zou zomaar eens de definitieve doorbraak van chain reaction kunnen worden in de rauwe scene. Hij was met alle respect een wat ondergeschoven kindje tussen crypsis die al jaren draait en radical redemption die vorig jaar doorbrak. Nu lijkt hij uit de schaduw van beide te treden. Hopelijk zet hij deze trend door.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Analoxx wrote:heel vet! wel beetje jammer dat je hem al in ziekelijk veel tracklisten van veel artiesten ziet staan! raakt snel overplayed zo -.-
Dat probleem kun je zo makkelijk tegengaan, gewoon 2 a 3 x de preview luisteren en daarna niet meer ;)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Festuca wrote:
SkiggyRapz18 wrote:
Festuca wrote:Eerst track van hem die mij bevalt
Meen je dit? *kuch* Lellebel/Out With A Bang *kuch* :)
ja idd lellebel is wel leuk :)
Gelukkig :thumbsup:

OT: Like a boss moet ik ff live horen, voor nu vind ik de vocals ook een beetje raar gedaan..... mjaa die kickss :love: :woot:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Festuca wrote: ja idd lellebel is wel leuk :)
:$
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Voor de mensen die het willen weten, Chain Reaction heeft geen zus. Dus wat er gezegd wordt in Like A Boss gaat niet gebeuren...
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Like a boss :woot:
J
Heerlijke release, maar voorkeur gaat iig naar The Record Breaking :)