wrote:Net als bij de Life That We Dream Of ben ik positief verrast.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01We Can Escape (Radio Edit)
- 02We Can Escape (Original Mix)
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Dat gebrek aan drive en kracht neem ik terug. Prima plaat.wrote:Leuke, vrolijke melodie. Mist wel net iets aan kracht en drive, maar desalnietemin leuk.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Lekker zomers plaatje hoor! 
zomers plaatje indeed. alleen jammer van die verschrikkelijke vocals, echt heel treurig. daarnaast ben ik blij dat die brennanheart sound van de afgelopen 2/3 jaar niet gebruikt is, daar is iedereen denk ik al op uitgekeken. kicks zijn niet heel mooi. al met al een redelijk plaatje. als hij deze lijn doortrekt ben ik tevreden. 
Die vocals zijn wel erg triest zeg.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Zoals CyrilHS als zei ; lekker zomers plaatje 
Prima plaatje geworden zo te horen. Vocals zijn alleen huilerig, ondanks dat het een anthem is.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
gay vocals, de rest klinkt wel aardig
De synth vind ik echt te zeurderig, de vocals zijn gay en de melodie had iets boeiender gemogen. Maar toch, over het geheel gezien, vind ik het wel aardig klinken op de een of andere manier. Maar zeker niks speciaals hoor 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
gay vocals idd maar ze zijn wel ok en de rest van de plaat is gwn erg goed 
-
NHardtraxxer
- 113 posts member since 2008
- last seen Mar 2026
Wat een heerlijke track!
Goed bezig BH;) Net als life that we dream of!
Goed bezig BH;) Net als life that we dream of!
Leuk nummer maar ik mis een bepaalde energie in het nummer. Het pakt mij nog niet heel erg
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Vocals had ie achterwege mogen laten, maar de climax kan er best mee door.
maar snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen opeens zo positief hierover is. mis ik iets?
maar snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen opeens zo positief hierover is. mis ik iets?
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Valt ook wel mee hoor
, de meesten zijn gematigd positief
edit: je hebt je post alweer aangepast
edit: je hebt je post alweer aangepast
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Denk dat de meesten een 'Face the enemy deel 26' hadden verwacht. Dan valt ie best mee ja. Maar nog steeds doet deze me niets. Helaas.wrote:maar snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen opeens zo positief hierover is. mis ik iets?
Je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Lelijke vocals, irritante synth, melodie die veel te blij is, break van 1,5 minuut, wall of bass, mist ieder gevoel van een anthem en ook nog eens dertien in een dozijn. Oftewel geen enkel element dat me ook maar een beetje kan boeien.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Nee vind dit niks. Die vocals vind ik kut en de melodie kan me totaal niet pakken. Kicks zijn niet eens zo heel lelijk maar ook niks speciaals.
Lekkere track, de anthem feeling vind ik enigsinds ontbreken maar ach... Good job BH 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
heerlijke summer vibe
alleen die vocals
toch een heerlijke plaat als je in de zon staat te feeestee
Heerlijke plaat!
Een van de weinige platen die me van de eerste keer meenemen! 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Echt een lekkere kick ook ! 
Vind het een heerlijk zomers plaatje. Allen jammer van die top 40 vocals.
Vocals zijn gay, weer een super vrolijk melodietje en skippyballen die van me dak afrollen, nee, deze plaat is niet weggelegd voor mij.. Geen 1 track van BH de laatste tijd (Life what we dream of gaat wel)