Moest even spieken welke het ook alweer was zoveel indruk had die gemaaktwrote:Anthem is iig wel 1000x beter dan vorig jaar
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01We Can Escape (Radio Edit)
- 02We Can Escape (Original Mix)
-
DHardtraxxer
- 65 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Brennan Heart - Revelations (Reverze Anthem 2010) ?wrote:In de 2e climax met de vocals zit overigens een geluidje dat echt bekend voor komt? van welke track? weet iemand dat..
Leuk plaatje en zeker voor iemand als Brennan Heart
Eerlijk is eerlijk, die is de laatste tijd niet eens zo heel slecht bezig.
Jammer van die gay-vocals...
Jammer van die gay-vocals...
Wow, dit is wel even een watdafuq moment... Zo maakt hij een aantal redelijke platen waarvan sommige helaas vrijwel identiek zijn en dan zet je ineens een knaller van een anthem neer. Wat een geniale melodie zeg! Kicks klinken ook ineens heel goed. En die lead synth is ook nog eens dik
! Ik vind hem geweldig.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Klinkt idd heel erg goed
Kan niet wachten om hem live te horen op Intents
Kan niet wachten om hem live te horen op Intents
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
wrote:Positief verrast!
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Lekker euforisch en zomers! 'Gevoel' is goed bij de track
Last edited by Qnaller on 15 May 2012 00:21, edited 1 time in total.
Heerlijke track met een mooie sfeer
helaas mis ik de referenties naar het thema. Dat mis ik toch een beetje om echt een goede anthem te zijn.
Verders heerlijk.
helaas mis ik de referenties naar het thema. Dat mis ik toch een beetje om echt een goede anthem te zijn.
Verders heerlijk.
Zeer dikke track:) . Melo doet met wat denken aan de 'oude' Brennan Heart, wat erg positief is.
Alleen de vocals, net zoals bij 't Emporium anthem, slecht.
Alleen de vocals, net zoals bij 't Emporium anthem, slecht.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
ja lekker
zoals iemand al zei; melodie blijft lekker hangen !
mooie plaat
zoals iemand al zei; melodie blijft lekker hangen !
mooie plaat
Net als bij de Life That We Dream Of ben ik positief verrast. 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Vond Life That We Dream Of nog beter, maar deze mag er ook wel wezen
Vind die vocals ook wel leuk hoor.
-
A
lekker hoor 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Eerste keer als je dit luisterd, denk je, wat een slechte melodie.... Maar na enkele keren blijft het wel hangen, ik vind het best gaaf!
Na al deze reacties had ik toch nog wat verwachtingen, maar die zijn helaas wederom niet uitgekomen.
Lelijke vocals, irritante synth, melodie die veel te blij is, break van 1,5 minuut, wall of bass, mist ieder gevoel van een anthem en ook nog eens dertien in een dozijn. Oftewel geen enkel element dat me ook maar een beetje kan boeien.
Lelijke vocals, irritante synth, melodie die veel te blij is, break van 1,5 minuut, wall of bass, mist ieder gevoel van een anthem en ook nog eens dertien in een dozijn. Oftewel geen enkel element dat me ook maar een beetje kan boeien.
-
I
Doordat mn verwachtingen zo laag waren, valt dit zeker niet tegen! Die popvocals moeten gewoon weg, maar het zomerse gevoel komt wel over! Ik denk naar vaker luisteren dat ik hem nog meer ga waarderen
dit is 100x beter dan vorig jaar iniedergeval!
Ja die vocals zijn gay als hell en het is wel uber vrolijk maar kan er best naar luisteren.. Hopelijk gaan die vocals er nog uit.
zit lekkere outdoor sfeer in
zeker jammer van de vocals maar toch klapt het er wel uiteindelijk. Brennan heart mag zo wel door gaan. Geen problemem mee, blaast een nieuw leven in zen studio
Die synth klinkt zo hoog niet mooi vind ik. Irritant zelfs.
De vocals zijn ook gay en vind de stem niet mooi.
Pluspunten dat de kicks niet hoog pitchen en de melodie is ook niet verkeerd.
De vocals zijn ook gay en vind de stem niet mooi.
Pluspunten dat de kicks niet hoog pitchen en de melodie is ook niet verkeerd.
Prima plaat, aangenaam verrast door het gebruik van wat andere sounds :-)
Kvind 't trouwens wel een beetje opvallend dat zowel Scope DJ, Frontliner en Brennan Heart alle3 pop vocals in hun anthems gebruiken...
Eindelijk een andere synth, zijn nieuwe (aangepaste) kick klinkt ook heerlijk, hopelijk gaat BH zo door! Heerlijk nummertje en een goed anthem. Enige minpunt zijn wel die vocalen, het is iets waar iedere feestganger zich in kan vinden net als bij Lose My Mind. Nogal simpel en erg cheesy en ik vind de mannen vocal nogal erg 'gay' overkomen. Hoe die 2e climax er in komt vind ik echt heel vet! Ondanks de slechte vocalen imo, vind ik dit wel een erg lekker anthem! 
Wat is er zo anders aan de synth dan? Behalve dan dat hij hoger is dan de normale?
Hoor gewoon een bekende synth hoor.
Hoor gewoon een bekende synth hoor.
Als je niet naar de inhoud luistert vind ik de vocals nog best lekker, klinkt prima. Ook erg positief verrast, ondanks dat het allemaal vrij standaard BH klinkt zit er echt een lekker gevoel in de plaat. Eindelijk weer een BH track die me echt goed kan bekoren.
Last edited by Maestro N on 15 May 2012 19:09, edited 1 time in total.