Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Brennan Heart - The City Of Intensity (MY014)

Label
M!D!FY
Catalogue number
MY014
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jesper-HardBeatz wrote:wanneer nou release datum? 3 aug?
denk het niet want dat zou hij nu wel online moeten staan @ hardstyle.com

hoop wel deze week :love:
Zo te zien 10, want hij staat niet bij Freaky als vinyl etcetera.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
ehh waar zijn de echte anthems gebleven.
Van 2002 tot 2005 alleen maar top anthems gehad met decibel, van de meeste nummers krijg je gewoon kippevel iedere keer als je ze hoort. Daarna in 2006 met southstylers wel een lekker ragnummer, maar niet echt een anthem. 2007 is redelijk, 2008 is dramatisch slecht, die vocals :sick:
Nu weer een anthem met redelijk standaard intro, dan weer zo'n [sarcasme]lekkere[/sarcasme] uplifting melodie, waarvan de eerste noten me wel erg bekend voorkomen, de noten die daarop volgen zijn chaotisch. Maar gelukkig hebben we nog een break van een minuut, zodat we lekker naar hiphop kunnen luisteren.
Het is weliswaar beter dan vorig jaar, maarjah dieper dan de bodem van de put kun je niet gaan.

Ze hadden beter die nieuwe van zany en beholder anthem kunnen maken, konden ze direct die failure van vorig jaar recht zetten. Bovendien is het typische decibel sound vind ik.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Lyst wrote:ehh waar zijn de echte anthems gebleven.
Van 2002 tot 2005 alleen maar top anthems gehad met decibel, van de meeste nummers krijg je gewoon kippevel iedere keer als je ze hoort. Daarna in 2006 met southstylers wel een lekker ragnummer, maar niet echt een anthem. 2007 is redelijk, 2008 is dramatisch slecht, die vocals :sick:
Nu weer een anthem met redelijk standaard intro, dan weer zo'n [sarcasme]lekkere[/sarcasme] uplifting melodie, waarvan de eerste noten me wel erg bekend voorkomen, de noten die daarop volgen zijn chaotisch. Maar gelukkig hebben we nog een break van een minuut, zodat we lekker naar hiphop kunnen luisteren.
Het is weliswaar beter dan vorig jaar, maarjah dieper dan de bodem van de put kun je niet gaan.

Ze hadden beter die nieuwe van zany en beholder anthem kunnen maken, konden ze direct die failure van vorig jaar recht zetten. Bovendien is het typische decibel sound vind ik.
En nou mijn tegenbetoog haha!
Ik vind het niet geweldig, maar zeker niet zo slecht als jij beweert.
Ten eerste kunnen ze aan de break heel weinig doen, want die ligt over het algemeen redelijk vast. Net zoals met het Defqon anthem moet ook dat stukje met al die stages erbij.. Hetzelfde dus hier! Wat Brennan Heart echter WEL voor elkaar krijgt is een zomerse, warme sfeer neer te zetten, en als zomerfestival is dat precies wat je wilt! In dat opzicht is het anthem wel geslaagd. Ik vind de versnelling in de melodie wel erg jammer, want die past er dan net niet in, maar om nou te zeggen dat het een gigantisch slecht anthem is? Nee, daarvoor heb ik vorig jaar en dit jaar nog veel mindere anthems gehoord..
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wat mij betreft is BH zijn tijdperk voorbij. Album en anthem achter de rug, allebei ruk. Lekker stoppen op je hoogtepunt.
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
Dakpan wrote:Wat mij betreft is BH zijn tijdperk voorbij. Album en anthem achter de rug, allebei ruk. Lekker stoppen op je hoogtepunt.
:/ ....

die anthem lijkt misschien erg op Face The Enemy maar dat album is wel echt :love:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:Wat mij betreft is BH zijn tijdperk voorbij. Album en anthem achter de rug, allebei ruk. Lekker stoppen op je hoogtepunt.
+1
toen t nog Brennan & Heart was, daarna ging t rap berg afwaards
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Moet zeggen dat het album me meevalt, zitten hier en daar wel wat aardig lekkere stukjes in :) Anthem heel ff geluisterd, maakte maar weinig indruk...
Goed my mind is twisted, weet niet wat ik ervan moet denke >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Lyst wrote:
+1
toen t nog Brennan & Heart was, daarna ging t rap berg afwaards
Als je dat vind, moet je JUIST de releases van DJ Thera volgen :).
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik vind thera's releases ook wel goed, maar voor hem geld ook samen met brennan was t een stuk beter.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Levi wrote:Filmpje is al weer verwijdert.
Beter komt er iets waardoor die zooi niet eens geupload kan worden. ;)
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Levi wrote:Filmpje is al weer verwijdert.
View on YouTube

;)
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
nee, vind de track niet zo mooi, maar de zomersfeer zit er wel in, volgens mij toch wel anthemwaardig.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Wanneer komt er toch weer eens een waardige opvolger voor nuclear reaction :x Dit jaar en vorig jaar waardeloze anthem
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
_dp_ wrote:Wanneer komt er toch weer eens een waardige opvolger voor nuclear reaction :x Dit jaar en vorig jaar waardeloze anthem
Die is onevenaarbaar ;)
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Guide4U wrote:
_dp_ wrote:Wanneer komt er toch weer eens een waardige opvolger voor nuclear reaction :x Dit jaar en vorig jaar waardeloze anthem
Die is onevenaarbaar ;)
Bigger Better Louder evenaar hem zeker :worship:
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
uitgesteld op freaky naar 17 augustus :/
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Vindt nummer toch wel een beetje een aangepaste 'Feel u Here' .. Zelfde kick, zelfde synth..
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
INTROOO :love:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:
Guide4U wrote:
Die is onevenaarbaar ;)
Bigger Better Louder evenaar hem zeker :worship:
En anders Decibel 2006 Anthem wel :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Decibel 2006 anthem :drool:
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
Martin wrote:Decibel 2006 anthem :drool:
dat is nou net het anthem dat ik het slechtst van alemaal vind :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Gisteren deze live gehoord. Ook live vind ik deze bijzonder goed te doen :).
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Khadber wrote:Gisteren deze live gehoord. Ook live vind ik deze bijzonder goed te doen :).
Gistere ook live gehoord op Qontinent..
Knalt lekker door ;)
Die vocals ook wel :woot:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Als ik hem zo thuis hoor vind ik hem al erg vet! Melodie vind ik erg lekker en het is echt een mee-bler nummer! Nog 1 weekje wachtten!
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Dj rudestylez wrote:
Martin wrote:Decibel 2006 anthem :drool:
dat is nou net het anthem dat ik het slechtst van alemaal vind :P
Ik vind het niet eens echt een Anthem, gewoon een lekker beukende track! ^^