Ik vind dat het gewoon een aardige track is! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
is vervroegd naar 14 augustus 
Betekend de Blademasterz Remix ook een andere synth net als bij Get Wasted?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Hmm het is een dub mix, dus ik denk alleen de vocals weg en misschien nog een kleine verandering ergens, zoals je zegt aan de synth dan ofzo. Denk ik toch 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
die vocals van die rap zitten er in de intro in volgens mij
Ik vind die kick wat te ''kort'' als jullie snappen wat ik bedoel. Hij loopt niet lekker door zeg maar 
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
die dub heeft andere kick
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Fack dit lied live,, Is echt vet!! Super hoorde hem net bij decibel 
Vond 'm wel meevallen eig, doodgewone track :-/wrote:Fack dit lied live,, Is echt vet!! Super hoorde hem net bij decibel
Als je gisteren bij Decibel bent geweest moet je haast toegeven dat de anthem eigenlijk geniaal is. De hele sfeeropbouw in de break, het zomerse, vrolijke melodietje, de vocals die ik (ondanks dat ik ze stiekem nog steeds lachwekkend vind) moeiteloos mee kon bleren... en mensen, die kick klinkt ZO heerlijk! De anthem paste ook perfect bij het thema van het feest en de mainstage.
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
het was gister super weer hier en woon 1.5 km van decibel af dus denk daar dan ook heerlijk weer 
Ik heb hem niet eens gehoordwrote:Als je gisteren bij Decibel bent geweest moet je haast toegeven dat de anthem eigenlijk geniaal is. De hele sfeeropbouw in de break, het zomerse, vrolijke melodietje, de vocals die ik (ondanks dat ik ze stiekem nog steeds lachwekkend vind) moeiteloos mee kon bleren... en mensen, die kick klinkt ZO heerlijk! De anthem paste ook perfect bij het thema van het feest en de mainstage.
Sunblast daarintegen zat in zowat elke intro
Bovendien klonk hij bij de afsluiting ook belachelijk slecht.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
is midifi een deel van scantraxx ofzo?
wrote:is midifi een deel van scantraxx ofzo?