Je gaat toch serieus geen aanstekergas verspillen bij dit nummer??wrote:Je aansteker is bij dij dit nummer helemaal leeg..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
De clip gaat over hoe de gemiddelde BH fan erbij loopt op een feest?
Kan er weinig anders van maken.
Track is niet mijn ding, evenals bij Lose My Mind stoor ik me erg aan de vocals, maar daar kon een sterke melodie dat nog goed maken, vind deze op het eerste gehoor erg matig.
Track is niet mijn ding, evenals bij Lose My Mind stoor ik me erg aan de vocals, maar daar kon een sterke melodie dat nog goed maken, vind deze op het eerste gehoor erg matig.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Normaal zijn zijn melodieën nog wel goed te doen maar zelfs deze is ronduit saai
Next.
Next.
-
I
wrote:De clip gaat over hoe de gemiddelde BH fan erbij loopt op een feest?![]()
niks voor mij dit nummer.
alleen die chick in de clip
alleen die chick in de clip
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
dit kan ik echt niet waarderen! wat een troep is dit zeg ongelofelijk 
Is ook niet nodig, doe je uiteindelijk zelf wel.You'll never break me
Nee, hele saaie ongeinspireerde boel dit, melo + vocals + kicks is zwaar onder de maat.
Z'n muziek leg ik langs de weg neer, vastgebonden en wel..
Waarschijnlijk zal die door een scantraxx busje wel weer opgehaald worden
Waarschijnlijk zal die door een scantraxx busje wel weer opgehaald worden
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Poep²
.
Terwijl Fabian met zijn laatste plaatjes toch weer de goede richting op ging imo.
Terwijl Fabian met zijn laatste plaatjes toch weer de goede richting op ging imo.
Wat een ''traag'' nummer is dit zeg.. Doet mij helaas weer niks
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Break en vocals zijn om te kotsen.
Eerste qlimax vind ik dan nog wel gaan maar met de zang in de tweede qlimax word het weer enorm kut. Van de pitchkicks heb ik niet zo'n last, maar al met al wel echt een bout nummer. Zonde.
En laat ik over de clip maar niet beginnen.
En laat ik over de clip maar niet beginnen.
Tijd om te stoppen met hardstyle Brennan.

wrote:Oja, het house-volk is aangetrokken, nu de Take That-fanbase nog
-
A
wrote:Walgelijk.
Verdomme weer me hand verbrand.wrote:hahahaha, nee inderdaad!wrote:Tweeënhalve minuut lang je aanstekert in de lucht houden is voor niemand leuk.
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Niks aan, saaie melodie oersaaie vocals en een lelijke kick
-
S
1 tip van brennan heart, stop nooit voor lifters.
Saaie track voor de rest.
Saaie track voor de rest.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Moest best wel lachen toen ik dit hoorde
over de track:
.
ik had de kick liever nog een keer omlaag hore pitche in de reeks ipv nu dat hij zo de hoogte in gaat, maar om nu te zeggen dat die hoge pitchkick me zo ontzettend stoort...nee dat ook weer nietwrote:wrote:de track gaat nog wel, prima melodie en de hogere pitchkick stoor me niet zo heel erg, al had ik hem natuurlijk liever omlaag gehad....de vocalen en de clip slaan echter nergens op! al om al matig, had eerlijk gezegd op wat meer gehoopt...
verklaar je nader.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Erg simplistische melodie, kan heus wel goed zijn maar in dit geval zeker niet. Nogal droge synth erbij, maakt de melodie niet levendiger. Onnodige pitchkicks want zoveel verschil in toonhoogtes zit er niet in deze melodie. Zelfde vocalist die ik erg vaak langs hoor komen. De kick is voor de rest nog te pruimen maar het is nou niet echt een kick waarvan ik zeg, dat is nou een échte Brennan Heart kick. (zoals ik dat wel heb met bijv. de kicks van HHZ, Code Black, Wildstylez etc.) Het heeft niks speciaals. Wat mij betreft mag hij ondertussen ook wel stoppen met die meezingbreaks en lyrics. Dat je er een vocal in doet met een bepaalde boodschap, oké, maar iedere keer zo'n ''emotionele'' tekst word ik best wel moe van. Kortom, Brennan Heart moet iets doen waar hij nooit goed in is geweest, en dat is vernieuwen.
Brennan heart
Vet plaatje weer
Kunnen we straks op Qlimax weer heerlijk meezingen! Nu al zin in