Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 4 tracks

Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 4 (MIDIFY017)

Label
MIDIFY!
Catalogue number
MIDIFY017
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Dakpan wrote:V00r Duh haturzz kruisje rechtsboveuhhh!111
:') xd
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Gangsterdwerg wrote:Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!

serieus man, waar heb jij last van?
Q
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2011
JdeBftw wrote:A1 is echt lekker, ondertussen wel al weer vaak gehoord maar dat krijg je nou eenmaal ;)

Sprak Wildstylez afgelopen zaterdag in de Matrixx, deze zou deze week uitkomen. Hij zei ook dat ie in 2weken zijn laatste producties (Atrocious, Complex Situation, Extraordinary Happiness) digitaal ging releasen....
Da's goed nieuws :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Ravenwood wrote:
Gangsterdwerg wrote:Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!

serieus man, waar heb jij last van?
Alles kut enter
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
:')
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ind ga weg man,, of doe normaal :list:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
deze is te koop :)
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
ik ben het helemaal hier mee eens maar gangsterdwerg je kunt gewoon geen woorden vuil maken aan deze gast is ie niet waard net zoals de naam dj niet.
gelijk deze release gekocht een van beste remixen ondanks dat ie zo overhyped is neemt dat niet af dat hij zeer goed in elkaar steekt top release. ook goed nieuws om te horen dat de andere digitaal worden gereleased ^^
X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
A1 ga ik wel effe halen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Dj rudestylez wrote:
ik ben het helemaal hier mee eens maar gangsterdwerg je kunt gewoon geen woorden vuil maken aan deze gast is ie niet waard net zoals de naam dj niet.
gelijk deze release gekocht een van beste remixen ondanks dat ie zo overhyped is neemt dat niet af dat hij zeer goed in elkaar steekt top release. ook goed nieuws om te horen dat de andere digitaal worden gereleased ^^

ik begrijp hier ff niks van wat heb ik misdaan ??
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
dat begrijp ik dus ook nog steeds niet :P
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
just as easy original mix :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
Bij Just As Easy Remix vind ik het wel grappig dat je in de outro de hele tijd die piano blijft horen :)

De andere vind ik ook goede tracks, behalve Rockstar DJ, die heb ik al te vaak gedraaid.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
djpatt wrote:
Dj rudestylez wrote:

ik begrijp hier ff niks van wat heb ik misdaan ??
je hebt niks misdaan, ik vind alleen dat je vaak domme reacties neerzet.
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
echt een lekkere release! zeker kopen op vinyl :drool: :thumbsup: