Origineel deed dat al vanaf 1e keer luisteren, remix is gewoon overplayed.wrote:Just As Easy komt me in beide vormen nu echt de strot uit...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 4 (MIDIFY017)
- Label
- MIDIFY!
- Catalogue number
- MIDIFY017
- 01Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
- 02Just As Easy
- 03We Come And We Go
- 04Rockstar DJ
Inderdaad, toen BH laatst bij Restylerz draaide opende hij met dat nummer, ik was meteen chaggerijnigwrote:Origineel deed dat al vanaf 1e keer luisteren, remix is gewoon overplayed.wrote:Just As Easy komt me in beide vormen nu echt de strot uit...
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
valt het niemand op dat die remix ontzettend erg op sunblast van frontliner lijkt? luister ze eens allebei achter elkaar
Een deel van de melo is precies hetzelfde als Ctrl.Alt.Delete. Vanaf 8 beats volgens mij.wrote:valt het niemand op dat die remix ontzettend erg op sunblast van frontliner lijkt? luister ze eens allebei achter elkaar
gaaaaapwrote:Een deel van de melo is precies hetzelfde als Ctrl.Alt.Delete. Vanaf 8 beats volgens mij.wrote:valt het niemand op dat die remix ontzettend erg op sunblast van frontliner lijkt? luister ze eens allebei achter elkaar
slap gezwetst
geniet gewoon van de tracks/of niet
of ga elke hardstyle tracks ontleden
Ga dan niet op een forum zitten <_>wrote:gaaaaapwrote:Een deel van de melo is precies hetzelfde als Ctrl.Alt.Delete. Vanaf 8 beats volgens mij.wrote:valt het niemand op dat die remix ontzettend erg op sunblast van frontliner lijkt? luister ze eens allebei achter elkaar
slap gezwetst
zit ik nou altijd op de verkeerde site te kijken ofzo?wrote: omdat er nog meer dj tools opstaan.
an namelijk nergens dj tools downloads vinden op zijn site
Daar is dit forum voor. Discussies!wrote: gaaaaap
slap gezwetst
wrote:Daar is dit forum voor. Discussies!wrote: gaaaaap
slap gezwetst
ja heb je gelijk in
maar altijd die mensen die in elke track wat zien
ik hoor in de break een sample van jannes
wrote:ja heb je gelijk in
maar altijd die mensen die in elke track wat zien
ik hoor in de break een sample van jannes
Of je kunt gewoon eerlijk toegeven dat dawasiknie gelijk heeft. Wildstylez melodieen zijn over t algemeen ofwel origineel, ofwel ongelofelijk standaard. Ze blijven wel goed in je hoofd hangen meestal, maar het lijkt wel allemaal ontzettend veel op elkaar.wrote:Die melodie lijkt op duizenden melodiën.
wat moet ik hier van zeggen ?? dat hij die edits er maar opgooit i.p.v dit ? 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Saaie meuk dit! 
Just as Easy was in het begin nog wel leuk. Die remix komt me de oren uit! Alleen Rockstar Dj is nog wel ok! Heeft overigens ook veel te lang geduurd!
Just as Easy was in het begin nog wel leuk. Die remix komt me de oren uit! Alleen Rockstar Dj is nog wel ok! Heeft overigens ook veel te lang geduurd!
Beetje mosterd na de maaltijd release dit, remix maakt nog wel wat goed
inderdaadwrote:Beetje mosterd na de maaltijd release dit, remix maakt nog wel wat goed
prima tracks vind ik wel
alleen is de cd al 4 maanden uit
4 maanden? Volges mij veel langer. Als ik het me goed herriner had ik de cd binnen toen ik terug kwam van zomervakantie.wrote:inderdaadwrote:Beetje mosterd na de maaltijd release dit, remix maakt nog wel wat goed
prima tracks vind ik wel
wrote:4 maanden? Volges mij veel langer. Als ik het me goed herriner had ik de cd binnen toen ik terug kwam van zomervakantie.wrote:inderdaadwrote:Beetje mosterd na de maaltijd release dit, remix maakt nog wel wat goed
prima tracks vind ik wel
kan je nagaan
ik wou niet overdrijven dus gokte 4 maanden
he "dj" patt ga gewoon weg...wrote:
wattehel zeg jij nu weer?wrote:he "dj" patt ga gewoon weg...wrote:
wrote:he "dj" patt ga gewoon weg...wrote:
http://vip.partyflock.nl/artist/34893:Djpatt.html
hier kan je zien hoe tussenhaakjes dj ik ben
zo kom ik ook wel aan 160 berichten
stomme n00b
Last edited by djpatt on 12 May 2010 16:12, edited 3 times in total.
wrote:verkeerde quote patt![]()
sorry mate heb het aangepast
laat deze hater maar een waarschuwing krijgen
V00r Duh haturzz kruisje rechtsboveuhhh!111
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!
A1 is echt lekker, ondertussen wel al weer vaak gehoord maar dat krijg je nou eenmaal
Sprak Wildstylez afgelopen zaterdag in de Matrixx, deze zou deze week uitkomen. Hij zei ook dat ie in 2weken zijn laatste producties (Atrocious, Complex Situation, Extraordinary Happiness) digitaal ging releasen....
Sprak Wildstylez afgelopen zaterdag in de Matrixx, deze zou deze week uitkomen. Hij zei ook dat ie in 2weken zijn laatste producties (Atrocious, Complex Situation, Extraordinary Happiness) digitaal ging releasen....