Lijkt me wel, aang. Project One daar ook te koop iswrote:Deze komt zeker bij mij thuis. EN weer de domme vraag, komt ie ook bij de FRS?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 16 tracks
Brennan Heart - Musical Impressions (CLDD2009503)
- Label
- Mid!fy
- Catalogue number
- CLDD2009503
- 01For Years (Intro)
- 02Feel You Here (Ft. Shanokee)
- 03Face The Enemy
- 04Rockstar DJ
- 05Muzik Bizz
- 06Musical Impressions
- 07Just As Easy
- 08We Come And Go
- 09Ancient Beat
- 10I Love Haters
- 11Can't Kill Us
- 12Audiometric (2009 Album Mix)
- 13Push Play!
- 14About Time
- 15One Blade (Noisecontrollers Remix)
- 16Feel You Here (The Viper & G-Town Madness Remix)
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
DHardtraxxer
- 66 posts member since 2008
- last seen Feb 2012
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
ja dat nummer rockte egt hard
ging helemaal los daar op defqon 
ik ga die filmpjes allemaal niet bekijken, wil ze voor het eerst op het album horen, maar omdat ik one blade al kende, wou ik remix wel horen. en damn wat een lekkere remix!
Hoop dat die nog wel voordat ik op vakantie ga komt. 25 juli moet te halen zijn toch? 
ik ga 22 juli 
ik denk eigenlijk wel, hij zij binnen een paar weken, daaronder versta ik 3 á 4 weken. dus ik denk dat ie dat wel haalt.
ik denk eigenlijk wel, hij zij binnen een paar weken, daaronder versta ik 3 á 4 weken. dus ik denk dat ie dat wel haalt.
Tja maar Acti zei ook dat in mei zijn cd kwam hahawrote:ik ga 22 juli
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik denk dat ik hem toch maar ga halen, filmpje van op Defqon.1 heeft me overtuigd 
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Face the enemy is zo super dik!
NC remix van One blade doet erg onder voor Original van Blademasterz
Maar hij kan er nog mee door. Van het origineel krijg ik echter wel rillingen
Is de track met Clive king nieuw ofzo?
NC remix van One blade doet erg onder voor Original van Blademasterz
Maar hij kan er nog mee door. Van het origineel krijg ik echter wel rillingen
Is de track met Clive king nieuw ofzo?
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
neej die track met clive king is al oud werd vorig jaar ook op mysteryland gedraaid, op q-dance presents scantraxx en ook op black 2009 
Medio 10 juli is 'ie uit
Stuk sneller dan ik had gedacht, ben benieuwd
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
ik hoop dat hij gelijk in de winkel ligt, anders bestellen
Hoop dat die geen uitstel krijgt want dan kan die nog net mee op vakantiewrote:Medio 10 juli is 'ie uit
di remix van one blade klinkt wel dik maar de orginele blijft wel stukken beter. 
Ik kijk hier veeeel meer uit dan naar het D-Block & S-Te-Fan Album!!
Ben bang dat het DBSTF album kapot wordt gehypt.
Eigenlijk offtopic: maar ik denk dat ze te vroeg kenbaar hebben gemaakt dat het album komt..wrote:Ik kijk hier veeeel meer uit dan naar het D-Block & S-Te-Fan Album!!![]()
Het foute eraan is: iedereen verwacht binnen nu en een dikke maand al een release (dan is het dik 3 maanden bekend), en dat gaat gewoon niet gebeuren.
Brennan Heart kwam met de grote preview... 3 weken geleden? En over een maand is het uit.. Dan is er nog genoeg aandacht aan..
Maar geen zorgen, ze hypen het vast wel weer rond Mysteryland etc.. Gebeurt ook al VEEL te lang met MMA..
En nou weer ontopic.
klopt, maar als het word gehypt na de release dan heeft het voor mijn gevoel veel meer zin!wrote:Eigenlijk offtopic: maar ik denk dat ze te vroeg kenbaar hebben gemaakt dat het album komt..wrote:Ik kijk hier veeeel meer uit dan naar het D-Block & S-Te-Fan Album!!![]()
Het foute eraan is: iedereen verwacht binnen nu en een dikke maand al een release (dan is het dik 3 maanden bekend), en dat gaat gewoon niet gebeuren.
Brennan Heart kwam met de grote preview... 3 weken geleden? En over een maand is het uit.. Dan is er nog genoeg aandacht aan..
Maar geen zorgen, ze hypen het vast wel weer rond Mysteryland etc.. Gebeurt ook al VEEL te lang met MMA..
En nou weer ontopic.
Net ff met Brennan zitten kletsen op Hyves!!!

whaha mooi, begin juli al! dat word echt lekker op vakantie, ga naar spanje met auto, dus lang zitten. dus heb al lekker wat CDtjes, In qontrol, Defqon 1, Activator, Brennan Heart 
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
hij is tenminste niet arrogant zoals sommigewrote:Net ff met Brennan zitten kletsen op Hyves!!!
Brennan Heart gaat zich met dit album echt flink omhoog werken zo te horen
Ik hoor niks anders dan lovende woorden, en dit album wordt idd niet zo kapot gehyped!
Vond t wel jammer dat er sinds vorig jaar zomer eigenlijk niks meer rondom Brennan Heart te horen was, maar t resultaat mag er dan ook wel wezen
Vond t wel jammer dat er sinds vorig jaar zomer eigenlijk niks meer rondom Brennan Heart te horen was, maar t resultaat mag er dan ook wel wezen