whoah nice! zullen dat ook WEBS zijn? neem aan van wel?
echt lekkere actie!
echt lekkere actie!
Hij snapt het.Verder hoor je terug dat ik niet van etiketjes houd. Ik haal m’n inspiratie uit veel verschillende muziekstijlen. Zo vind je op het album een track met rapvocalen en heb ik samen met Shanokee, die onder andere bekend is van de tranceclassic ‘Such Is Life’, een track geschreven met een lange zangbreak erin. Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie. Sommige tracks op het album zijn echte floorfillers, andere zijn meer geschikt om lekker in de auto te draaien.
Dat hoort idd ook bij een album, kunnen niet alleen knalplaten zijn, maar ze moeten ook lekker wegluisterenwrote:Hij snapt het.Verder hoor je terug dat ik niet van etiketjes houd. Ik haal m’n inspiratie uit veel verschillende muziekstijlen. Zo vind je op het album een track met rapvocalen en heb ik samen met Shanokee, die onder andere bekend is van de tranceclassic ‘Such Is Life’, een track geschreven met een lange zangbreak erin. Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie. Sommige tracks op het album zijn echte floorfillers, andere zijn meer geschikt om lekker in de auto te draaien.
Ach, het is net twee weken bekend van het album, en nu nog drie weken wachten. Da's bij elkaar 5 weken, en vergeleken met Crypsis, P1, D-Block & S-Te-Fan en Showtek dus helemaal niets.wrote:Hoe zal dat dan werken met die e-mail, wel vet dat je ook exclusieve tracks krijgt
Nu haal ik hem zekeralleen juli duurt wel erg lang :') maar goed als je het vergelijk met die van Activator valt het reuze mee!
Dat heb ik dus ook! Ik dacht eigenlijk: WEB-jes gaan we toch niet krijgen, en dan nu opeens dit! Dit is gewoon een voorschot op WEB-jes kopen, en voor 16 + extra tracks is +/-20 euro (geschat bedrag) toch een nette prijs.wrote:Nu ik dat weet van die gratis full versions, ga ik hem zeker weten kopen. Ik vond de tracks al erg goed, maar ik vond het zo zonde omdat ik dan album + webreleases wel erg veel geld kwijt zou zijn. Nu dus niet!
via de mail een unieke downloadcode zodra tracks op vinyl beschikbaar zijn. Daarmee kan men de extended version downloaden.wrote:nog geen antwoord gehad
zijn die gratis tracks WEBS? of vinyl?
Ik heb er gister niks van meegekregen, ben er langs gelopen om naar NC te gaan, maar toen was 'in the end'wrote:Gisteren een deel van de BH-set mee kunnen pikken, zette de tent helemaal op zn kop! Zitten een paar mooie platen op dat album, maar welke dat allemaal waren... geen idee. Ik zie het wel over een paar weken als ie uit is.