Ik vind de originele toch mooier als ik eerlijk benwrote:Staat hier de hele middag al op repeat..
en toch vind ik de One Blade (Noisecontrollers Remix) het lekkerst!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 16 tracks
Brennan Heart - Musical Impressions (CLDD2009503)
- Label
- Mid!fy
- Catalogue number
- CLDD2009503
- 01For Years (Intro)
- 02Feel You Here (Ft. Shanokee)
- 03Face The Enemy
- 04Rockstar DJ
- 05Muzik Bizz
- 06Musical Impressions
- 07Just As Easy
- 08We Come And Go
- 09Ancient Beat
- 10I Love Haters
- 11Can't Kill Us
- 12Audiometric (2009 Album Mix)
- 13Push Play!
- 14About Time
- 15One Blade (Noisecontrollers Remix)
- 16Feel You Here (The Viper & G-Town Madness Remix)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Haha ik heb em ook al de heeeele tijd op 
Ik vind Just As Easy geweldig!
Ik vind Just As Easy geweldig!
nu al een paar keer beluisterd, echt een top album, beter dan die van activator en crypsis (
)
zit vooral veel variatie in, lekkere beukplaatjes en dan een lekkere melodie, dan een rap liedje, wat best wel vette lyrics heeft!
voor mij zeker een 9/10, al is dit misschien iets te hoog. voor de tracks een 8/10 en nog een puntje voor de variatie!
zit vooral veel variatie in, lekkere beukplaatjes en dan een lekkere melodie, dan een rap liedje, wat best wel vette lyrics heeft!
voor mij zeker een 9/10, al is dit misschien iets te hoog. voor de tracks een 8/10 en nog een puntje voor de variatie!
Mee eens, ik vind dat de Intro + Mid verbetert is, maar die climax is echt verneukt, krijg geen kippenvel zoals bij het origineel!wrote:Ik vind de originele toch mooier als ik eerlijk benwrote:Staat hier de hele middag al op repeat..
en toch vind ik de One Blade (Noisecontrollers Remix) het lekkerst!
Kutactie! Je kunt nu via de downloadsite Feel U Here en de NC Rmx full downloaden... Maar het is 192 kb/s 
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
fack dat wat is dat voor strreekwrote:Kutactie! Je kunt nu via de downloadsite Feel U Here en de NC Rmx full downloaden... Maar het is 192 kb/s
Heb er even een mailtje over gestuurt, mocht ik antwoord krijgen dan horen jullie het van me
.
-
MHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2009
- last seen Nov 2009
persoonlijk vond ik em wat magertjes... krijg nml een beetje schijt genoeg van 20x de zelfde synth.
vond maar 3 nummers écht hard nml:
- Face The Enemy! Omdat ie zo lekker evil is!
- Audiometric! Omdat ik 'm zo vet vond op defqon bij de main
- En Musical Impressions! Gewoon een geweldige melodie lijn!
Het aller laatste nummer (die bonus ná de Feel U There remix) vondt ik ook wel vet... weet alleen niet hoe die heet
ohja en Press Play! vondt ik wel geinig, 'k denk dat iedereen het niet zo serieus moet nemen!
't gaat nml (zoals iedereen weet en wat al eerder voorbij is gekomen in deze topic) niet om de keuken maar om de kok die er in staat
- Face The Enemy! Omdat ie zo lekker evil is!
Het aller laatste nummer (die bonus ná de Feel U There remix) vondt ik ook wel vet... weet alleen niet hoe die heet
ohja en Press Play! vondt ik wel geinig, 'k denk dat iedereen het niet zo serieus moet nemen!
't gaat nml (zoals iedereen weet en wat al eerder voorbij is gekomen in deze topic) niet om de keuken maar om de kok die er in staat
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Bonuss????????????????
Ja, na Feel U here remix is er een stilte van 2minuten ofzo en daarna komt het deuntje van een geweldig nummerwrote:Bonuss????????????????
die hij als Blademasterz op Q-Dance Presents Scantraxx draaide
-
MHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2009
oehh! heeft het nummer ook een title?wrote:Ja, na Feel U here remix is er een stilte van 2minuten ofzo en daarna komt het deuntje van een geweldig nummerwrote:Bonuss????????????????
die hij als Blademasterz op Q-Dance Presents Scantraxx draaide
Ik denk dat 'hard' het verkeerde woord is bij Musical Impressions. Die track heeft namelijk inderdaad een geweldige melodielijn, maar hard?wrote:persoonlijk vond ik em wat magertjes... krijg nml een beetje schijt genoeg van 20x de zelfde synth.
- Face The Enemy! Omdat ie zo lekker evil is!![]()
Het aller laatste nummer (die bonus ná de Feel U There remix) vondt ik ook wel vet... weet alleen niet hoe die heet![]()
Ik vind het 'bonusmelodietje' ook erg vet
Verder vind ik dat het niet gaat om de keuken, niet om de kok, maar om het eten dat er uit komt
-
MHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2009
hahahaha nee ik vind em hard... just my opinion:pwrote:Ik denk dat 'hard' het verkeerde woord is bij Musical Impressions. Die track heeft namelijk inderdaad een geweldige melodielijn, maar hard?wrote:persoonlijk vond ik em wat magertjes... krijg nml een beetje schijt genoeg van 20x de zelfde synth.
- Face The Enemy! Omdat ie zo lekker evil is!![]()
Het aller laatste nummer (die bonus ná de Feel U There remix) vondt ik ook wel vet... weet alleen niet hoe die heet![]()
Ik vind het 'bonusmelodietje' ook erg vet. Maar dat is dus ook een track? Heeft iemand daar een video van?
Verder vind ik dat het niet gaat om de keuken, niet om de kok, maar om het eten dat er uit komt.
ben der achtergekomen dat dat bonus melodietje nooit is uitgekomen...
hij zit wel in de set van Blademasterz @ Scantraxx Presents: Q-Dance
Ik ben overigens nogsteeds van mening dat het om de kok gaat en het eten is natuurlijk het belangrijkst!
-
S
- 1 posts member since 2009
- last seen Jan 2011
Van horen zeggen dat dit een super cd is. Ben er dus erg benieuwd naar 
Hopelijk gaat die bij de gratis downloads zitten op de brennan heart site. Er zouden tenslotte dj tools bijzitten.wrote:ben der achtergekomen dat dat bonus melodietje nooit is uitgekomen...
hij zit wel in de set van Blademasterz @ Scantraxx Presents: Q-Dance
EDIT: Hoop trouwens ook dat search for more daar bij gaat zitten
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik hoorde dat alles 128 kbps kwaliteit is dus dat is gewoon keihard genaaid
-
MHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2009
Hmm... ik las hier eerder op 't forum dat het 192kbps is...wrote:ik hoorde dat alles 128 kbps kwaliteit is dus dat is gewoon keihard genaaid
zat zelf meer te hopen op 320 maar dat is dus niet waar
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Jah dat bedoel ikwrote:Hmm... ik las hier eerder op 't forum dat het 192kbps is...wrote:ik hoorde dat alles 128 kbps kwaliteit is dus dat is gewoon keihard genaaid
zat zelf meer te hopen op 320 maar dat is dus niet waar
Hoe bevalt die CD? Ik wil hem misschien wel aanschaffen voor de gratis downloads die je er ook bij krijgt (Hoe is dat geregeld?) Maar als dat hele album tegenvalt hoef ik die tracks natuurlijk ook niet.
Ik vind hem écht top, de meeste kicks voldoen toch nog niet helemaal aan mijn hoge geluidskwaliteiteisen (wat ik van Brennan wel verwacht had), maar verder is het superwrote:Hoe bevalt die CD? Ik wil hem misschien wel aanschaffen voor de gratis downloads die je er ook bij krijgt (Hoe is dat geregeld?) Maar als dat hele album tegenvalt hoef ik die tracks natuurlijk ook niet.
De gratis downloads vallen tegen, zijn 192 kb/s
Ik heb zelf dit jaar eigenlijk alleen maar 320 gekocht, dus dat zou wel jammer zijn.. (Uitzondering: Like Thiz en Houze Muzik, omdat het niet anders kon) Losse tracks zijn wel op 320 te krijgen?
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Als je een paar pagina's terug kijk kun je een hele 'discussie lezen' over dit album van mensen die hem wel en niet goed vinden misschien helpt dat je keuze te maken 
zijn de track die op cd staan full of is hij gemixt?
Tracks zijn gemixt, als de samplers komen, kun je met een code een 192kbps full version downloaden voor nop.wrote:zijn de track die op cd staan full of is hij gemixt?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Zowat al de 5 dat dat hier vraagt ofzowrote:Tracks zijn gemixt, als de samplers komen, kun je met een code een 192kbps full version downloaden voor nop.wrote:zijn de track die op cd staan full of is hij gemixt?