Normaal wel (in België toch), hij staat zelfs online te koop ook =>wrote:is deze ook te koop bij de FRS??
http://www.freerecordshop.be/music/musi ... 7931672313
Normaal wel (in België toch), hij staat zelfs online te koop ook =>wrote:is deze ook te koop bij de FRS??
josh & wesz, headhunterz, abject enz enz begonnen ermeewrote:Haha inderdaadwrote:Maar die zijn ook kut.wrote:Josh & Wesz zijn ook fl producers als ik het goed heb
Jap, ik ga m de komende week denk ik nog wel even halenwrote:in de loop van de week eens halen dan
Inderdaad, staat op z'n site dat na elke Album Sampler die op vinyl verschijnt ook de downloadversie op z'n site komtwrote:
En ik heb die code ingevoerd, maar er zijn nog geen downlaods beschikbaar,
want die pagina met "Free Downloads" die je dan te zien krijgt, is leeg, we zullen ze binnenkort wel krijgen
oftewel. LEZENwrote:Inderdaad, staat op z'n site dat na elke Album Sampler die op vinyl verschijnt ook de downloadversie op z'n site komtwrote:
En ik heb die code ingevoerd, maar er zijn nog geen downlaods beschikbaar,
want die pagina met "Free Downloads" die je dan te zien krijgt, is leeg, we zullen ze binnenkort wel krijgen
Ik vind het een heel mooi stukje muziek.wrote:Ancient beat vind ik een raar nummer
Ja ik dus ook.wrote:Ik vind het een heel mooi stukje muziek.wrote:Ancient beat vind ik een raar nummer
Geluk gehad dat ze er daar nog 1 haddenwrote: toenet naar de FRS maar daar hadden ze hem niet :')
daarna naar de music store en daar hadden ze er nog één![]()
wrote: oftewel. LEZEN
hier ookwrote:Heeeeeerlijk album! Staat op repeat hier![]()
Die heerlijke Blademasterz achtige basslines. Love it
Dat hou je altijd wel. Heb ik bij elk album dat ik ooit gekocht heb wel.wrote:Leuke cd, maar er zitte op mindere tussen![]()
maar toch