Melodie en kicks lekker! Vocals jammer. En imo komt deze video een jaar te laat 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Follow The Light (WER033)
- Label
- WE R
- Catalogue number
- WER033
- Follow The LightYouTube
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Alles klopt in deze plaat. Wat vet. 
Ja leuke trolls, die pitch zeg kolereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Als je zo'n fancy clip wilt maken, zorg er dan wel voor dat je muziek gelijk loopt met de beelden.
Ik vind Imaginary nog wel leuk, maar hier is alles minder pakkend. En die pitchkicks zijn echt te lelijk voor woorden. Laatste keer dat ik hem opzet!!
Ik vind Imaginary nog wel leuk, maar hier is alles minder pakkend. En die pitchkicks zijn echt te lelijk voor woorden. Laatste keer dat ik hem opzet!!
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Ik krijg soms ook het gevoel dat die clip niet gelijk loopt idd... Vind dit niks.. Melodie opzich wel leuk maar die vocals...wrote:Loopt gewoon gelijk?wrote:Als je zo'n fancy clip wilt maken, zorg er dan wel voor dat je muziek gelijk loopt met de beelden.![]()
Blijf 't wel een goed nummer vinden, niet zo geniaal als Imaginary maar goed
Die Brennan Heart toch, nog snel even deze plaat uitbrengen om een gooi te doen naar TOTY. Heerlijk. 
-
S
Het duurde even maar dan heb je ook wat 
Dit.wrote:Ik vind Imaginary nog wel leuk, maar hier is alles minder pakkend. En die pitchkicks zijn echt te lelijk voor woorden. Laatste keer dat ik hem opzet!!
Ik snap de lovende reacties op deze track niet.. vindt er echt niks aan..
Tja wat die kerel kan doen met zijn stem is technisch erg knap. Maar toch is het niet mooi in deze track. Vond Imaginary beter. En over het hardstyle gedeelte maak ik geen woorden aan vuil.
Het mag duidelijk zijn dat die kerel kan zingen. De melodie vind ik zelf niet zo bijzonder, ik vond (en vind) die van Imaginary toch wel stukken beter. Over het algemeen is het een aardig nummer, maar die pitchkicks gaan dus echt helemaal nergens meer over 
Vind*wrote:Ik snap de lovende reacties op deze track niet.. vindt er echt niks aan..
OT:
Ik ben positief verrast door de melodie en synth. De vocals zijn opzich niet heel tenenkrommend, liever deze dan die van imaginary. Kicks zijn natuurlijk weer altijd janken bij hem.
-
ZHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2014
- last seen Jun 2015
Leuk plaatje maar doet me helemaal niks..
Bizar hoe Brennan Heart tussen een schijtlading aan totale troep altijd weer 1x per 2 jaar ofzo erin slaagt om een weergaloos melodieus nummer te maken
Klinkt super vet
Klinkt super vet
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Ik vind hem fijn 
Heerlijke melodie, maar wat een vreselijke bout(pitch)kicks.
Haha dit dus.wrote:Bizar hoe Brennan Heart tussen een schijtlading aan totale troep altijd weer 1x per 2 jaar ofzo erin slaagt om een weergaloos melodieus nummer te maken![]()
Klinkt super vet
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Nummer is wel oke, al hadden die gay-vocals niet gehoeven voor mij...
Jawel, na meer dan een jaar wachten komt de release dan eindelijk
-
S
En wat is dat voor onzin om het steeds 'gay' vocals te noemen
9,0
vanaf 0:34...dat is de redenwrote:![]()
blijft z'n lekker plaatje
![]()
En wat is dat voor onzin om het steeds 'gay' vocals te noemen![]()
9,0