Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Follow The Light (WER033)
- Label
- WE R
- Catalogue number
- WER033
- Follow The LightYouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Hahaha die Jonathan Mendelson wat een amateur. Live on stage imaginary zingen.. Denk dat een verzopen kat met lepra op zijn stembanden meer tonen raak zou hebben gehad.. Wat een drama, het woord vals heeft een nieuwe dimensie gekregen.
Christus.wrote:http://youtu.be/PMhREtHsVsM
De zang klinkt nu nog erger dan in het andere filmpje
Die melodie klinkt best leuk.. lekkere zomertrack kan dat worden, maar dan mogen we wel even een schriftelijke bevestiging van Jonathan krijgen dat ie nooit meer live dit nummer gaat zingen. Gadverdamme
Lekker nummer, mag idd aub niet meer live worden gezongen 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
wrote:Die melodie klinkt best leuk.. lekkere zomertrack kan dat worden, maar dan mogen we wel even een schriftelijke bevestiging van Jonathan krijgen dat ie nooit meer live dit nummer gaat zingen. Gadverdamme
Mendelson kan het normaal wel, snap dan niet waarom hij het hier niet doet.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik hoor wel vaker dat artiesten in het nummer gewoon zuiver kunnen zingen en op het podium niet meer. Misschien heeft het iets te maken dat de track wat sneller gepitched is of zo? Of dat hij geen fatsoenlijke monitoren heeft?wrote:Mendelson kan het normaal wel, snap dan niet waarom hij het hier niet doet.
Wat een boutplaat, en daarvoor ook nog imaginary
was blij dat Outbreak gelijk na deze twee nummers Bassface erop heeft gegooit 
-
MHardtraxx Veteran
Vocals beetje cheesy, maar wel echt een heerlijke melodie. En de kicks.. tja, van tevoren wisten we ook al wel dat die richting mars gepitcht gingen worden. Overall wel een fijn nummertje.
Zoiets kan wel, want Mendelson heeft op bijvoorbeeld Masqurade Hotel wel laten zien dat hij het kan.wrote:Ik hoor wel vaker dat artiesten in het nummer gewoon zuiver kunnen zingen en op het podium niet meer. Misschien heeft het iets te maken dat de track wat sneller gepitched is of zo? Of dat hij geen fatsoenlijke monitoren heeft?wrote:Mendelson kan het normaal wel, snap dan niet waarom hij het hier niet doet.
Hier zie je het ook wel
View on YouTube
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Die zang, wat een geintje 
-
BHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Heerlijk nummer 
Brennan Heart is goed bezig laatste tijd, ben ook echt benieuwd (als het feitelijk bewezen is) hoe die Radical Redemption collab eruit gaat komen 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
Pitchkicks en echt héél hoog, maar godverdomme wat n een plaat blijft dit toch ook. Die melodie.
Die kerel heeft ook wel een geniale stem vind ik.
Pitchkicks en echt héél hoog, maar godverdomme wat n een plaat blijft dit toch ook. Die melodie.
-
MHardtraxx Veteran
Werd tijd.wrote:View on YouTube
Pitchkicks en echt héél hoog, maar godverdomme wat n een plaat blijft dit toch ook. Die melodie.![]()
(Quote hem maar even ivm nieuwe pagina.)
OT: Heerlijke plaat.