eenswrote:Exact dit.wrote:Mijn god wat een verschríkkelijke vocals. :') De rest klinkt allemaal als een 13/12 Brennan Heart track. Totaal oninteressant dus.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
niet heel speciaal of origineel maar voor de rest wel een prima plaatje 
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
vind het wel een prima plaat alleen niet zo'n fan van die motherfucker !@#$%& vocals
Op de pitchkicks en de vocals na, wel een plaat die ik een voldoende zou geven. Helaas verpesten die pitchkicks en de vocals het totaal..
Saaie bedoeling weer, inspiratieloos in het kwadraat.
Vind de mid intro nog wel leuk opzich tot de pitch ookweer daar gaan pitchen de laatste tellen. Kan dan echt geen 1 mainstream track meer zonder die vreselijke pitchkicks? De vocals vind ik beetje kinderachtig met al dat 'motherfucking' gedoe.... De pitchkicks in de Climax zijn lachwekkend, die houden geen seconde even op
. Dit lijkt meer op een 'tekstyle achtige kick' met het boing boing gehalte. Benieuwd of het live wel goed klinkt... De melodie is nog wel leuk
.
Waarom die vocals?
Waarom pitchen die kicks in de climax? Was ook prima geweest zonder pitchende kicks.
Waarom pitchen die kicks in de climax? Was ook prima geweest zonder pitchende kicks.
Ik vind het opzich wel een leuk plaatje.