Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Blademasterz - Still Here
HS Unreleased Single

Blademasterz - Still Here

Listen onSoundCloud
K
chas1n wrote:Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.
Not sure if.. :lol:
H
Broken Balance wrote:Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.

Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.
+1
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.

Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.
Yep, helemaal mee eens !
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Super vet!!!
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Melodie heel vet, maar ik had stiekem toch gehoopt op kicks als die van het Musical Impressions album. :$
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Kiloknaller wrote:
chas1n wrote:Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.
Not sure if.. :lol:
Met een goeie gated kick onder de climax had deze track misschien TOTY kunnen worden voor mij, nu verpesten die plofkicks de track voor mij.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
View on SoundCloud
Hardtraxxer
143 posts member since 2013
last seen Apr 2017
:woot: :thumbsup: Het is ook nooit goed ehh met al die Hardstyle nummers, altijd maar weer dat commentaar!
Vind hem helemaal waus, Dik gaaf dat Blademasterz dit weer oppakt!
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Lekker plaatje, maar volgens mij gebruikt hij al zon 4 jaar dezelfde kick?
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
De melodie blijft in ieder geval lekker hangen. En deze kick past vrij goed bij een plaat met deze sfeer vind ik :thumbup:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 12 days ago
View on YouTube

Brennan Heart aka Blademasterz - Still Here @ 21:59

:loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat intro is wel zo slap, maar wat is de rest goed. De herinnering aan Defqon helpt er wel een beetje bij.
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Niet normaal :bomb:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer :worship: De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit :worship:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 37 minutes ago
ik zit hier met een mega grijns zowat uit mn stoel de donderen maar jezus wat vet! :yay: :worship:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Intro is juist super dik, die eenvoudigheid met de souplesse van de geluiden maakt het typisch blademasterz.
Melodie ook echt ge-wel-dig, heb hem al vaak gehoord maar het blijft me kippenvel geven! :love:
Over details gesproken, 2e deel van de 2e climax net even die haperingen in de melodie :drool:
K
:yay: :clap: :surrender: :worship: :love: :woot:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
wootum wrote:Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer :worship: De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit :worship:
+1.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Nope. Ook HQ niks.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
chas1n wrote:
wootum wrote:Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer :worship: De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit :worship:
+1.
+2
Wat een geweldige track!
Dank Fabian :worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
View on YouTube

Gister op craft, wat een track, wat een sfeer :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Wat een fijne track is dit zeg. Tof om die oude Blademasterz sound weer eens te horen. Jammer dat de kicks in de climax teveel naar de achtergrond gedrukt worden. De kicks uit de mid-intro zijn wel erg tof.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Wat was dit mooi zaterdag, en wat een plaat :loving: :worship:
Gaat hoog komen in mijn TOTY :thumbup:
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 17 days ago
Toch maar eens een kijkje gaan nemen op de Remember stage op Decibel over 3 weekjes. :D
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 17 days ago
provehito wrote:View on YouTube

Gister op craft, wat een track, wat een sfeer :worship: :worship:
Grappig om dit filmpje te kijken en dan ook kijkende naar de avatar van provehito. lol xd