Not sure if..wrote:Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
K
-
H
+1wrote:Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.
Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.
Yep, helemaal mee eens !wrote:Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.
Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.
Melodie heel vet, maar ik had stiekem toch gehoopt op kicks als die van het Musical Impressions album. 
Met een goeie gated kick onder de climax had deze track misschien TOTY kunnen worden voor mij, nu verpesten die plofkicks de track voor mij.wrote:Not sure if..wrote:Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Vind hem helemaal waus, Dik gaaf dat Blademasterz dit weer oppakt!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Lekker plaatje, maar volgens mij gebruikt hij al zon 4 jaar dezelfde kick?
De melodie blijft in ieder geval lekker hangen. En deze kick past vrij goed bij een plaat met deze sfeer vind ik 
Dat intro is wel zo slap, maar wat is de rest goed. De herinnering aan Defqon helpt er wel een beetje bij.
Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer
De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit 
ik zit hier met een mega grijns zowat uit mn stoel de donderen maar jezus wat vet!

Intro is juist super dik, die eenvoudigheid met de souplesse van de geluiden maakt het typisch blademasterz.
Melodie ook echt ge-wel-dig, heb hem al vaak gehoord maar het blijft me kippenvel geven!
Over details gesproken, 2e deel van de 2e climax net even die haperingen in de melodie
Melodie ook echt ge-wel-dig, heb hem al vaak gehoord maar het blijft me kippenvel geven!
Over details gesproken, 2e deel van de 2e climax net even die haperingen in de melodie
-
K
+1.wrote:Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummerDe sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
+2wrote:+1.wrote:Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummerDe sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit
Wat een geweldige track!
Dank Fabian
Wat een fijne track is dit zeg. Tof om die oude Blademasterz sound weer eens te horen. Jammer dat de kicks in de climax teveel naar de achtergrond gedrukt worden. De kicks uit de mid-intro zijn wel erg tof.
Wat was dit mooi zaterdag, en wat een plaat
Gaat hoog komen in mijn TOTY
Gaat hoog komen in mijn TOTY
Toch maar eens een kijkje gaan nemen op de Remember stage op Decibel over 3 weekjes. 
Grappig om dit filmpje te kijken en dan ook kijkende naar de avatar van provehito. lol