Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Blademasterz - Still Here
HS Unreleased Single

Blademasterz - Still Here

Listen onSoundCloud
K
Broken Balance wrote:Ik vind zijn twee enorm onderschatte woorden.
Zow of niet xd
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Zooowww heeeey!

Ik vind het maar een boutplaat. Doet me totaal niet denken aan de vroegere mainstream platen, behalve dan dat er Blademasterz voor staat (oh wauw, volgende verloren zoon waar weer leven in geblazen wordt). De intro is nog wel stoer gemaakt, maar de climax is als je het over mainstream en 13/12 hebt niet uitzonderlijk. Ik heb geen verstand van kicks dus daar ga ik niet over. ^^

Oh ja.. Wie heeft trouwens verzonnen dat deze track gemaakt is voor een eenmalig optreden van blademasterz?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Heerlijke melodie hoor :thumbup:
Alleen klinkt de climax niet echt fijn met die zwaarden. Kan het niet goed uitleggen, maar het klinkt net niet goed.
H
Kiloknaller wrote:
Rickzel wrote:Hoop dat het een grap is inderdaad. :$
Gewoon even een Yowannetje! Uiteraard meen ik dit niet ;)
Kunnen jullie twee nu eens even lief zijn en stoppen met elkaar op kinderachtige wijze uit te lokken? :P Ik blijf vegen in dit topic :(

Edit. Ik bedoelde natuurlijk Kiloknaller en Yowan :P
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
deze maakt aardig kans om TOTY te worden behalve als sylence & cyber nog met dont let it go komen

ik heb ff een ripje gemaakt

View on SoundCloud

geen intro maar klinkt ietsje beter dan de andere rip en is minder zoeken in de endshow
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017