Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Blademasterz - Still Here
HS Unreleased Single

Blademasterz - Still Here

Listen onSoundCloud
K
Broken Balance wrote:Ik vind zijn twee enorm onderschatte woorden.
Zow of niet xd
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Zooowww heeeey!

Ik vind het maar een boutplaat. Doet me totaal niet denken aan de vroegere mainstream platen, behalve dan dat er Blademasterz voor staat (oh wauw, volgende verloren zoon waar weer leven in geblazen wordt). De intro is nog wel stoer gemaakt, maar de climax is als je het over mainstream en 13/12 hebt niet uitzonderlijk. Ik heb geen verstand van kicks dus daar ga ik niet over. ^^

Oh ja.. Wie heeft trouwens verzonnen dat deze track gemaakt is voor een eenmalig optreden van blademasterz?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Heerlijke melodie hoor :thumbup:
Alleen klinkt de climax niet echt fijn met die zwaarden. Kan het niet goed uitleggen, maar het klinkt net niet goed.
H
Kiloknaller wrote:
Rickzel wrote:Hoop dat het een grap is inderdaad. :$
Gewoon even een Yowannetje! Uiteraard meen ik dit niet ;)
Kunnen jullie twee nu eens even lief zijn en stoppen met elkaar op kinderachtige wijze uit te lokken? :P Ik blijf vegen in dit topic :(

Edit. Ik bedoelde natuurlijk Kiloknaller en Yowan :P
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
deze maakt aardig kans om TOTY te worden behalve als sylence & cyber nog met dont let it go komen

ik heb ff een ripje gemaakt

View on SoundCloud

geen intro maar klinkt ietsje beter dan de andere rip en is minder zoeken in de endshow
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Leuke plaat, maar ik moet wel lachen om deze kicks als je eerst de Get Wasted (Blademasterz rmx) geluisterd heb. Dit zijn weer die platte Brennan Heart kicks die ik meer dan genoeg gehoord heb de laatste jaren.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
jeffrey2107 wrote:deze maakt aardig kans om TOTY te worden behalve als sylence & cyber nog met dont let it go komen

ik heb ff een ripje gemaakt

View on SoundCloud

geen intro maar klinkt ietsje beter dan de andere rip en is minder zoeken in de endshow
De intro maakt de track nog juist wat waard... :P
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
dat weet ik
S
Deze weet me wel te pakken :D, heerlijke melodie en stoor me ook totaal niet aan de kicks.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Lyst wrote:Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?
ja
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Lyst wrote:Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?
Ja.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ja.

(Voor deze specifieke kick kan ik nog geen oordeel geven tot de HQ uit is :P )
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Toevallig zat ik gisteravond aan exact hetzelfde te denken. Voor mij is in ieder geval 'stoor me niet aan...' niet voldoende om iets gaaf te vinden.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Goeie kicks gewoon. Klappen er lekker op.
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Zo'n heerlijke melo, tijden niet meer gehoord!!!
B
Het is ook nooit goed :lol:
K
Ja
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Qre8ive wrote:
wootum wrote:
Toevallig zat ik gisteravond aan exact hetzelfde te denken. Voor mij is in ieder geval 'stoor me niet aan...' niet voldoende om iets gaaf te vinden.
Ergens niet aan storen maakt het 'ok', als de rest van een track wel goed is kan het toch nog best gaaf gevonden worden? Of moet bij jou alles tot in de puntjes goed zijn om pas een track gaaf te vinden? :P
Eigenlijk wel ja. Ik vind deze melodie goed, maar zal deze plaat nooit opzetten, omdat ik de kicks slecht vind.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Super vet zou ik niet gauw zeggen bij deze kicks, voornamelijk omdat de kick ansich niet speciaal is. Maar er zijn wel platen waarin ik dit soort kicks en het pitchen ervan, mits ze pitchen met mate, juist het best bij een nummer vind passen. In dit geval had ik liever een oude Blademasterz kick gehoord, en eigenlijk ook wel verwacht vanwege de titel.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik hoor ook bijna geen punch. Lijkt net alsof de kick over de synth heen glijdt ofzo.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.

Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Vind deze kick juist wel fijn met zo'n melodie, hoeft niet te hard te zijn.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Zeer jammer van deze lelijke kick, amper punch en schiet te hoog voor mij. Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Het is in zulke gevallen bij veel mensen eerder "de kicks zijn niet te lelijk of aanwezig om de rest van de track te verneuken". Of in ieder geval biedt de rest van de track genoeg om er voorbij te kijken. Denk dat niemand hier verder een pluspunt geeft voor kicks. Helaas hebben wij niet de gave er zelf andere kicks onder te zetten.