Mag ik dat zelf bepalen?wrote:Je kunt ook overdrijven... Ik vind de kicks helemaal niet storend!wrote:Kicks gaan weer es veel en veel te hoog, waardoor er niet naar te luisteren valt. Zitten wel schitterende vocalen in.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Bass Modulators - Oxygen (SCANTRAXX184)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX184
- 01Oxygen (Original Mix)
- 02Oxygen (Radio Edit)
Heerlijke plaat dit
Ben normaal nooit zo van het zeuren over pitch kicks, integendeel. Vind alleen de hoogste pitch hier wel wat minder klinken.
hq valt een beetje tegen, nog steeds leuk maar minder dan eerst
-
K
Nee liever nietwrote:Mag ik dat zelf bepalen?wrote:Je kunt ook overdrijven... Ik vind de kicks helemaal niet storend!wrote:Kicks gaan weer es veel en veel te hoog, waardoor er niet naar te luisteren valt. Zitten wel schitterende vocalen in.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik irriteer me aan clips die beelden niet syncen op de kwart/halve of hele maat
Wat een prachtige vocals, oja en een briljante melodie
Wat een plaat!
Vocals doen me zoals gewoonlijk weer niet veel maar passen er op zich wel bij. Voor de rest een heel mooi plaatje. 
Pardon? Als je dit al hoog vind?wrote:Kicks gaan weer es veel en veel te hoog, waardoor er niet naar te luisteren valt. Zitten wel schitterende vocalen in.
Magoed ik vind dit echt een heer-lijk-e plaat!!
De vocals zijn echt geweldig mooi, de melodie heerlijk en de kicks passen hier perfect bij
Voor mij krijgt deze plaat een dikke 10!
Wat dan?wrote:Pardon? Als je dit al hoog vind?wrote:Kicks gaan weer es veel en veel te hoog, waardoor er niet naar te luisteren valt. Zitten wel schitterende vocalen in.
Man man man wat geweldig, heerlijke melodie en vocals geven ook een geweldig gevoel mee. Mainstream zoals ik het graag hoor

wrote:SL8492: het lijkt erop dat Hardstyle zn dieptepunt heeft gehad
Deze plaat is fucking geweldig. MEER HIERVAN AUB
wrote: Pardon? Als je dit al hoog vind?
Heerlijke plaat! Kicks totaal niet storend 
dan ben ik blij dat ik me er niet aan hoef te ergerenwrote:wrote: Pardon? Als je dit al hoog vind?
Wel kort, 4 minuten. Maar hele vette plaat! Mooie vocalen en een goede kick en melodie
.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Geweldige plaat, wat een briljante melodie! 10,1
-
S
Alle positieve dingen zijn z'n beetje al gezegd en daar sluit ik me helemaal bij aan, wat een prachtig stukje muziek!! 9,5
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
wat een heerlijk stukje muziek! 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Wauw, wat klinkt dit weer heerlijk zeg! 
-
B
wrote:Man man man wat geweldig, heerlijke melodie en vocals geven ook een geweldig gevoel mee. Mainstream zoals ik het graag hoor![]()
Ik vind hier helemaal niks aan. Karige melodie, die in mijn ogen erg nep overkomt. Kicks en vocals ook al niks.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Wat bedoel je precies met een melodie die nep overkomt?wrote:Ik vind hier helemaal niks aan. Karige melodie, die in mijn ogen erg nep overkomt. Kicks en vocals ook al niks.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Dat het geproduceerd wordt door kansarme Aziaatjes, maar verkocht wordt als een track van een Nederlands dj-duo.wrote:Wat bedoel je precies met een melodie die nep overkomt?wrote:Ik vind hier helemaal niks aan. Karige melodie, die in mijn ogen erg nep overkomt. Kicks en vocals ook al niks.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Anklebreaker??wrote:Dat het geproduceerd wordt door kansarme Aziaatjes, maar verkocht wordt als een track van een Nederlands dj-duo.wrote:Wat bedoel je precies met een melodie die nep overkomt?wrote:Ik vind hier helemaal niks aan. Karige melodie, die in mijn ogen erg nep overkomt. Kicks en vocals ook al niks.
Toen ik de naam las dachtte ik een beetje van meh.. Heb het niet zo op BM persoonlijk. Vind alleen Anthem of Summer super.
Maar vind dit plaatje over het algemeen wel erg lekker klinken.