Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Bass Modulators - Oxygen (SCANTRAXX184)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX184
- 01Oxygen (Original Mix)
- 02Oxygen (Radio Edit)
-
R
- 2 posts member since 2015
- last seen Apr 2015
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Track of the year contender voor mij. DIT is hoe je een hardstyle klapper met vocalen maakt. 
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Gvd wát een plaat dit :o
Heerlijke track. Niet voor niks mijn favo mainstream producers.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dit. Dit is hoe je euphoric hardstyle maakt. Drive.wrote:Heerlijke track. Niet voor niks mijn favo mainstream producers.
Atmozfears - Release boeit me al niet zoveel meer, duurt veel te lang. Nu deze niet te vaak op repeat hebben, kan ik hem bewaren voor de zomer
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Kan niet wachten om deze maandag te horen at hardfest super plaat
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Deze gaat straks lekker hard op Hardfest !

-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
wrote:Kan niet wachten om deze maandag te horen at hardfest super plaat
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
de weergoden zijn ons ook goed gezint,tenminste hier in Almelo schijnt de zon en is het droog.
veel plezier straks
veel plezier straks
Klonk super op Beat the Bridge
Nog even kort met BM kunnen spreken, wat erg sympathiek was dat ze een praatje wilde maken
De plaat komt snel uit, de laatste hand wordt gelegd aan de clip. Zodra die klaar is, komt hij uit.
Nog een bijzonder wist-je-dat-je:
De plaat is al een jaar (!) oud. Ze hadden hier nog nooit wat mee gedaan, tót ze een plaat zochten voor hun Hard Bass live act en deze kozen. Ze waren (positief) verrast van alle racties die ze erna kregen en zijn toen na gaan denken over een release.
Nog even kort met BM kunnen spreken, wat erg sympathiek was dat ze een praatje wilde maken
De plaat komt snel uit, de laatste hand wordt gelegd aan de clip. Zodra die klaar is, komt hij uit.
Nog een bijzonder wist-je-dat-je:
De plaat is al een jaar (!) oud. Ze hadden hier nog nooit wat mee gedaan, tót ze een plaat zochten voor hun Hard Bass live act en deze kozen. Ze waren (positief) verrast van alle racties die ze erna kregen en zijn toen na gaan denken over een release.
Hoe kun je nou twijfelen om zo'n track te draaien en/of positief verrast zijn daarna...
Tja geen ideewrote:Hoe kun je nou twijfelen om zo'n track te draaien en/of positief verrast zijn daarna...
Hopelijk hebben ze niet nog meer pareltjes op hun pc staan die nooit gedraaid zijn
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:So who's ready for this one?

Pff, dat deze maar snel komt 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ditwrote:Pff, dat deze maar snel komt
Hoor hem nu pas, jezus wat een plaat weer 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Heeeewrlijk zeg
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Wederom weer een heerlijk plaatje van de heren 
Kicks gaan weer es veel en veel te hoog, waardoor er niet naar te luisteren valt. Zitten wel schitterende vocalen in.
-
K
Wauw wauw wauw 
-
K
Je kunt ook overdrijven... Ik vind de kicks helemaal niet storend!wrote:Kicks gaan weer es veel en veel te hoog, waardoor er niet naar te luisteren valt. Zitten wel schitterende vocalen in.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heerlijk dit! Scantraxx brengt mijn vertrouwen in hardstyle terug.