wow, wat een heeeeerlijk anthem 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 2016 Anthem) (Q128)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q128
- 01Dragonblood (Pro Mix)
- 02Dragonblood (Edit)
Erg fijne plaat, maar geen typisch defqon gevoel erbij. Natuurlijk lijkt de break zoals elk jaar veel op elkaar waardoor het wel de defqon-feel krijgt, maar meestal past de break totaal niet bij de rest, ook nu weer. Misschien moet ik hem vaker horen, maar ik vind de melodie in ieder geval wel erg gaaf.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Klinkt goed! BM kunnen in mijn ogen weinig fouts doen op dit moment! Voor mij artiesten van afgelopen half jaar!
Leuke plaat, dat wel. Maar krijg er nog niet echt een anthem gevoel bij.
Ik vind het trouwens enorm op een Headhunterz plaat lijken.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Dragon born? Heeft iig wel zelfde soort vocals / sounds.wrote:Leuke plaat, dat wel. Maar krijg er nog niet echt een anthem gevoel bij.
Jaa heerlijk dit, krijg hier meteen een ontzettend vrolijk en zomers gevoel van, iets dat Defqon ook uit moet stralen naar mijn mening!
Geweldig gedaan , al had ik ook niet anders van Bass Modulators verwacht!
Geweldig gedaan , al had ik ook niet anders van Bass Modulators verwacht!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Leuke plaat, maar vindt Radiance echt 10x meer bij Defqon passen. Snap de vergelijking met Dragonborn ook niet echt, Dragonborn heeft 20x meer energie erin zitten.
Daarom hebben ze er wss ook voor gekozen om een beetje een Radiance achtige track te maken.wrote:Leuke plaat, maar vindt Radiance echt 10x meer bij Defqon passen. Snap de vergelijking met Dragonborn ook niet echt, Dragonborn heeft 20x meer energie erin zitten.
Radiance dit jaar alsnog als Defqon anthem gebruiken is misschien een beetje raar...
Idemwrote:Leuke plaat, maar vindt Radiance echt 10x meer bij Defqon passen
View on Facebook
Wat dik die intro er bij en de 2de climax!
In ieder geval beste Defqon anthem sinds NC - Unite.
Wat dik die intro er bij en de 2de climax!
In ieder geval beste Defqon anthem sinds NC - Unite.
De neuk...wrote:https://clyp.it/ws2zm3gz
De aids versie, speciaal voor jullie![]()
groetjes.
(aids vanaf 1:45)
Hoe komt dit en waar komt dit vandaan dan?
-
BHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Wat ging deze lekker op Hardfest
.
Normaal moet een plaat eerst wat vaker gedraaid worden voordat de sfeer er compleet in zit, nou bij deze niet!
Normaal moet een plaat eerst wat vaker gedraaid worden voordat de sfeer er compleet in zit, nou bij deze niet!
Precies dit! Defqon anthems van de afgelopen drie jaar moesten bij mij echt 'groeien' richting het festival toe voordat ik ze echt tof vond (of pas op het festival zelf), maar bij deze zit het meteen goed. Wordt weer een erg vervelend momentje om deze op de zondagavond te horen als laatste plaatwrote: Normaal moet een plaat eerst wat vaker gedraaid worden voordat de sfeer er compleet in zit, nou bij deze niet!
Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 2016 Anthem) (Q128)
Label: Q-Dance
WEB release: 06/05/2016
Tracks:
Bass Modulators - Dragonblood
Samples:
View on YouTube
Bron:

http://www.hardstyle-releases.com/bass-modulators-q128/
Label: Q-Dance
WEB release: 06/05/2016
Tracks:
Bass Modulators - Dragonblood
Samples:
View on YouTube
Bron:

http://www.hardstyle-releases.com/bass-modulators-q128/
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Die 2e climax. 
Fantastisch anthem, dit schreeuwt echt Defqon voor mij. Complimenten voor BM 
Gisteren toch de full binnengehaald. Wat een plaat zeg. 
Voelt voor mij echt als een Defqon anthem. Krijg er echt weer helemaal zin in hierdoor zeg. Nog anderhalve maand.
Voelt voor mij echt als een Defqon anthem. Krijg er echt weer helemaal zin in hierdoor zeg. Nog anderhalve maand.