Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

B-Frontliner (Official Hard Bass Team Green OST) - Space Warrior (Official Hard Bass Team Green OST)

Source: hardtraxx.com

Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
jeffrey2107 wrote: lol ik verwachte iets ouds
die hergebruikte sounds van frontliner klinken ook oud
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Mid en tweede climax :worship: :worship:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Kwisniks wrote:Mid en tweede climax :worship: :worship:
Dit
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Dit dus de OST van Team Green.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:loving:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ben niet héél enthousiast. Klinkt allemaal wel lekker, maar niet weggeblazen door de melodie ofzo.
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Heeft wel wat. Kan natuurlijk niet tippen aan Magic. Maar toch prima plaatje. Melodie vind ik wel lekker. Keer wat anders.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Bruut. Met voorsprong het beste Hard Bass anthem van dit jaar.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 17 days ago
Prima sfeertje (In tegenstelling tot de andere ost's), goede kicks, leuk melodietje, geslaagd! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Ben niet héél enthousiast. Klinkt allemaal wel lekker, maar niet weggeblazen door de melodie ofzo.
:yes:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
De melodie / synth in de climax heeft wel wat weg van Auditory Nerve. Ik vind het overigens pas echt boeiend worden vanaf de break.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Denk overigens ook dat ze met produceren rekening hebben gehouden dat ze al de liveact van het 2e team zijn. Mensen moeten dus echt geen tweede Magic verwachten.

Vind het wel mooi dat ze zo overduidelijk beide stijlen terug kunnen laten komen. Knap gemaakt wel! Maar nogmaals, ben geen groot fan van de melodie.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Best een vette track, doet me een beetje aan Auditory Nerve denken. :) Klinkt misschien ietwat simplistisch, maar vind hem wel pakkend. Toch wel mijn favoriete OST van de 4.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ik vind dit ook de beste Hard Bass OST van dit jaar. Hopelijk hebben ze nog meer nieuw spul voor ons in petto, aangezien ze best een aantal keer in de studio hebben gezeten het afgelopen half jaar.
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Deze track is in de eerste instantie niet eens per se gemaakt voor hardbass toch? Jammer, had liever een compleet nieuwe track gehad van B-frontliner..
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dat is geen 1 track. Hoogstens die van Bass Modulators.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
janlul wrote:Jammer, had liever een compleet nieuwe track gehad van B-frontliner..
Dit is ook gewoon een compleet nieuwe track.
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
2de climax klinkt erg lekker
J
Hardtraxxer
last seen Nov 2015
Deze track hadden ze al gemaakt in september ofzo voor zon frontliner feest in amsterdam. Komt bij mij in ieder geval een beetje over van oh wij moeten een OST maken, dan kiezen we maar even een al bestaande track haha.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
@janlul
Frequencerz wrote:Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)
Dit is dus gewoon de werkwijze die b2s hanteert, niet de artiesten. ;)
Ik vind het ook wel erg goedkoop overkomen op deze wijze, vond dat met de 4 Hard Driver anthems wel een erg creatieve manier.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Leuke plaat. Vooral de tweede climax is erg geil. :drool:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
View on SoundCloud
ripje van die site. Nog steeds wat LQ maar beter als eerst..
S
Weer eens een keer wat anders, het is wel even wennen maar klinkt naar een paar keer luisteren best leuk :thumbup:
J
Hardtraxxer
last seen Nov 2015
pecola-tje wrote:@janlul
Frequencerz wrote:Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)
Dit is dus gewoon de werkwijze die b2s hanteert, niet de artiesten. ;)
Ik vind het ook wel erg goedkoop overkomen op deze wijze, vond dat met de 4 Hard Driver anthems wel een erg creatieve manier.

Oo oke, jaa precies dat met harddriver was veel beter bedacht. Maar toch die andere 3 OST's zijn pas net af terwijl deze al lang bestond voor mijn idee. Mja ik zal wel een zeikerd zijn haha.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube