Jezus wat een dikke track

Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Unreleased Single
B-Frontliner (Official Hard Bass Team Green OST) - Space Warrior (Official Hard Bass Team Green OST)
Source: hardtraxx.com
-
K
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Minste plaat van B-Front tot nu toe dit jaar
Hele irritante melodie in de opbouw en die kicks klinken niet zo best op het eerste gehoor, vooral als ze pitchen
Opzich best een vette plaat, ik wacht wel een HQ af, maar vinden andere mensen ook niet dat die screech uit de intro bijna identiek lijkt op de outro van Titan - My Angel?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dit doet me tot nu toe echt hélemaal niks, de sfeer komt totaal niet door en daardoor klinkt het nogal random allemaal
B-Front die een mindere plaat maakt? Onmogelijk. Volledig de schuld van Frontliner 
Dit is echt een heel matig nummer.
Dit is echt een heel matig nummer.
Die kicks klinken inderdaad niet lekker, vooral door 't pitchen.
Melodie begint verder lekker, maar het verloop vind ik maar niets. Ik hoop dat ze hier nog even flink aan sleutelen, want deze track heeft wel potentie.
Melodie begint verder lekker, maar het verloop vind ik maar niets. Ik hoop dat ze hier nog even flink aan sleutelen, want deze track heeft wel potentie.
-
S
Pakt me nog niet echt. HQ afwachten maar.
Wat heeft Frontliner tegenwoordig toch met de ruimte en strerren etc
Wat heeft Frontliner tegenwoordig toch met de ruimte en strerren etc
Gezien zijn laatste producties heb ik best wel het idee dat hij in een andere dimensie leeft ja.
Wat een gruwelijk dom gelul trouwens van de MC 
Ik vind t wel een lekker spacend plaatjewrote:Gezien zijn laatste producties heb ik best wel het idee dat hij in een andere dimensie leeft ja.
ruffian he what's new? Jezus wat irritant.wrote:Wat een gruwelijk dom gelul trouwens van de MC
I can hear you!
I can hear you!
I can't hear you!
I can hear you!
I can't hear you!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Melodie doet me een beetje denken aan i saw it 
Hmm nee, dit valt me behoorlijk tegen.. Ze krijgen mij hier niet mee aan het spacen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dan moet je er wat pillen erin trappen wil je gaan spacen.wrote:Hmm nee, dit valt me behoorlijk tegen.. Ze krijgen mij hier niet mee aan het spacen.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vind er niets aan.. echt saai en eentonig
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
doet me denken aan pinocchio
wrote:I can hear you!
I can hear you!
I can't hear you!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat een geweldige plaat 
Vette track!
Ben alleen niet zo'n fan van de pitchkicks, maar gelukkig gaan ze niet zo hoog dat het storend is.
is de melodie die bij 0.00 begint van een track? zo ja welke?
ik vidn de track wel grappig maar niet echt heel speciaal
ik vidn de track wel grappig maar niet echt heel speciaal
View on YouTubewrote:is de melodie die bij 0.00 begint van een track? zo ja welke?
lol ik verwachte iets oudswrote:View on YouTubewrote:is de melodie die bij 0.00 begint van een track? zo ja welke?