wrote:Het waren 10 zware jaren maar het is gelukt.wrote:We leven eenmaal in een digitale wereld. Maar jammer idd voor de gene die wat fysieks willen. Heb er zelf bewust voor gekozen de platen niet te luisteren dus ik laat mij compleet verrassen

wrote:Het waren 10 zware jaren maar het is gelukt.wrote:We leven eenmaal in een digitale wereld. Maar jammer idd voor de gene die wat fysieks willen. Heb er zelf bewust voor gekozen de platen niet te luisteren dus ik laat mij compleet verrassen

Inderdaad, als het waar is dat er geen fysieke versie komt vraag ik me af wie van management/label zich het in het hoofd heeft gehaald om na zoveel jaren dat fans het album willen er geen CD/Vinyl te laten maken.wrote:Zonde om je fans zo lang op het album te laten wachten en dan niet eens een CD of Vinyl uit te brengen.
Wel fijn dat die er eindelijk is
Vreemde opmerking gezien ik het geen b-front stijl vind maar juist een B-frontliner sfeer en stijl heeft. Naar mijn mening hebben ze juist een apart stijltje samen weten te creëren.wrote:
In dit geval ook wel echt een voordeel dat B-Fronts stijl altijd zo hetzelfde gebleven is, hierdoor klinkt het imo totaal niet verouderd.
Lekker bezig nifke, zou mooi zijnwrote:Hoi!!
We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
We wilde nu gewoon de tracks online zodat mensen iig alles kunnen luisteren!
Dit is heel erg goed! Dromen mag, ik hoop op een vinylwrote:Hoi!!
We zijn aan het kijken of we nog wat fysieks kunnen doen voor de liefhebbers! Later wat info!
Niet met m'n kop bij kunnen gehalte 8/10wrote:Ik kan ook er echt met m'n kop niet bij hoe goed Rick dit album vindt
Nice!wrote:Hoi!!
Dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk staat die dan snel in mijn collectiewrote:Hoi!!
Ik zou met veel plezier nog eens het album als hardcopy aanschaffen, bij voorkeur een cd.wrote:Hoi!!