Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

B-Front - We Are One (LOUD004)

Label
Loudness Records
Catalogue number
LOUD004
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Bizarre track zeg, mogelijk je beste solo werk, maar met dat oordeel wacht ik nog even.

Maar Bob, als je nog meeleest, heb je al een trackname? En waar ik echt mega benieuwd naar ben, hoe staat het met de collab met Hard Driver, de opvolger van State of Perfection?
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2015
last seen Apr 2017
Dit was puur genieten zeg :yay:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Die sounds in de climax weer, wat bizar vet :loving:
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
1e climax vind ik persoonlijk niet bijzonder maar die 2e is echt kippenvel idd, supervet!
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
View on YouTube
:bomb: :drool:
J
Hardtraxxer
54 posts member since 2014
last seen Jul 2016
Rawmon wrote:View on YouTube
:bomb: :drool:
Echt een zwaar dikke plaat en die handbewegingen ook altijd van um. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Wauw die vocal op 2:02 heb ik ooit nog gebruikt met producen en die was niet zo makkelijk te vinden volgens mij.
Last edited by Ventrue on 07 Apr 2015 19:00, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Wat briljant die sounds Bob, echt kippenvel! :love: :love:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ventrue wrote:Wauw die vocal op 2:02 heb ik ooit nog gebruikt met producen en die was niet zo makkelijk te vinden volgens mij.
Waar zijn ze van dan?
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Paultheone wrote:Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Bizarre track zeg, mogelijk je beste solo werk, maar met dat oordeel wacht ik nog even.

Maar Bob, als je nog meeleest, heb je al een trackname? En waar ik echt mega benieuwd naar ben, hoe staat het met de collab met Hard Driver, de opvolger van State of Perfection?
Meen ook nog ooit iets gelezen te hebben op Facebook over een track samen met MC Da Syndrome en nog een met High Voltage.

Over deze track: wauw, wekt wederom mijn interesse. Bob is erg sterk bezig!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Wat is Bob weer ijzersterk bezig de laatste tijd :worship: . Schijt de ene na de andere 24 karaats plaat eruit.
B
Volgens mij ben ik de enige die deze plaat tot nu toe nog niet veel vind :$
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
bloemkool wrote:Volgens mij ben ik de enige die deze plaat tot nu toe nog niet veel vind :$
Als je 1 pagina terug leest weet je dat je niet de enige bent... Maar mag je vinden natuurlijk! Waarom vind je dat precies dan?
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Ik vind dit juist wel weer eens een vette B-Front plaat :worship:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Bizar vet op het eerste gehoor, kippenvel tot op het bot weer :love: Dit kan inderdaad wel eens zijn beste solo plaat tot nu toe worden. :worship: Kom maar snel met een HQ
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Die 2e climax maakt wel het nummer inderdaad. En er zit weer zo'n geweldige sfeer in deze plaat. Door B-front blijft mijn interesse in de "raw" kant van hardstyle wel aangewakkerd. Wat hij zelf ook al aangeeft, niet de zoveelste screech en kick maar een plaat met melodie en en een bepaalde sfeer. Zelfde geldt overigens voor World Outside
H
Hardtraxxer
333 posts member since 2011
last seen Nov 2016
holy shit wat is dit weer lekker, maar persoonlijk blijft Mysterias nog steeds voor mij zijn beste solo
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Doet me niet zo veel. Maar dat komt waarschijnlijk wel. Hopelijk deze week in Unleashed?
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
iMark wrote:Doet me niet zo veel. Maar dat komt waarschijnlijk wel. Hopelijk deze week in Unleashed?
Ga er maar niet van uit..
Wel erg lekkere track. Volgens mij komt er nog een dik stuk achter, die nu snel wordt gecut.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Paultheone wrote:
Ventrue wrote:Wauw die vocal op 2:02 heb ik ooit nog gebruikt met producen en die was niet zo makkelijk te vinden volgens mij.
Waar zijn ze van dan?
The Darkness, een niet zo heel bekend spel volgens mij uit 2007
View on YouTube
6:52, voor de producers hierzo, graag gedaan :D
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
iRon wrote:
Paultheone wrote:Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Meen ook nog ooit iets gelezen te hebben op Facebook over een track samen met MC Da Syndrome en nog een met High Voltage.

Hier heeft wel een track gestaan met B-Front & High Voltage nog niet zo lang geleden,
een filmpje waar High Voltage de MC op zen kop mept :D kan hem alleen niet meet terugvinden.
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
Dennis Lambregts wrote:
iRon wrote:

Hier heeft wel een track gestaan met B-Front & High Voltage nog niet zo lang geleden,
een filmpje waar High Voltage de MC op zen kop mept :D kan hem alleen niet meet terugvinden.
Dat was de collab van High Voltage met Titan, op Loudness ;)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Mijn god wat een plaat :worship: Tot nu toe misschien wel mijn nummer 1 van dit jaar :loving: :drool:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Whow, wat een bom weer! :bomb:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Wat een fijne plaat dit :love: