Zoals bij bijna iedere B-Front track vind ik het nog niet heel denderend.. Vaak ga ik z'n tracks pas waarderen nadat ik ze een aantal keer live heb gehoord. Wie weet gebeurd dat bij deze plaat ook wel weer 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01We Are One (Pro Mix)
- 02We Are One (Edit)
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Net even op Spotify geluisterd. Pakt me een stuk meer dan bijvoorbeeld Blackness! Gaat zeker nog vaak op 
-
T
Klinkt heel vet en heeft weer die typische B-front sound, maar B-front is de enige die laatste tijd niet echt heeft bij gedragen aan de ambitie van "Roughstate". Ik zou van hem ook graag vernieuwing in de scene zien...
B-Front - We Are One (LOUD004)
Label: Loudness Recordings
WEB release: 23/11/2015
Tracks:
1. We Are One
Samples:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Bron: B2S
Label: Loudness Recordings
WEB release: 23/11/2015
Tracks:
1. We Are One
Samples:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Bron: B2S
Last edited by Paultheone on 13 Nov 2015 14:50, edited 1 time in total.
Heb ik voor je eronder gezetwrote:ik wil de 2de climax
Geniaalwrote:Heb ik voor je eronder gezetwrote:ik wil de 2de climax
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Beste track van 2015, tot nu toe!
Echt niveau'tje Mysterias/Inner Creativity/Undiscovered dit. Verruit de gaafste plaat van het jaar.
Bob wilde een snelle release zodat hij nog kans maakte dit jaar wél weer de hardtraxx TOTY te hebben
Maar toen plots... Prefix en Density 
Hij blijft hij flikken hoor. Het is zo voorspelbaar, maar toch weer zo geniaal, vol emotie en toch verfrissend. Zoals velen al zeggen, Toty materiaal. 
Inderdaad wel een superjuweeltje dit hoor, alleen heeft hij mijn nummer 1 tot nu toe nog niet overtroffen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
2e climax is leuk, 1e doet me niet zoveel.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die schreeches doen me niks. Melodie is wel vet. Ik ben niet zo enthiausast als de meeste hier.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ongelofelijk vette track. Ja, waarschijnlijk wel z'n vetste tot nu toe. Die sounds in de climaxes man man man 
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Hele track doet me niet bijzonder veel, ik mis vooral de energie maar ook de sfeer die bijvoorbeeld Undiscovered en Mysterias wel hadden.
Misschien dat het gevoel voor deze track nog groeit in de aanloop naar XQ B-Front, maar voorlopig heeft B-Front voor mij zeker nog niet de TOTY.
Misschien dat het gevoel voor deze track nog groeit in de aanloop naar XQ B-Front, maar voorlopig heeft B-Front voor mij zeker nog niet de TOTY.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Sluit ik me bij aan. Heb hem inmiddels een paar keer live mogen horen en vind het zeker geen verkeerde track, maar zo speciaal als de meesten hem hier vinden, vind ik hem zeker niet.wrote:Hele track doet me niet bijzonder veel, ik mis vooral de energie maar ook de sfeer die bijvoorbeeld Undiscovered en Mysterias wel hadden.