Koen, er zit nog wat wits in je mondhoek
En jij een:wrote:Koen, er zit nog wat wits in je mondhoek

in je hol
En jij een:wrote:Koen, er zit nog wat wits in je mondhoek

Ik moest de 'Zoeken op google naar deze afbeelding' optie gebruiken om hem te snappenwrote:Die eerste climax dan is echt super dik. Stukje uit die trailer is me wat te
Bedankt dat je het even zegt Lars hele dag mee rondgelopen blijkbaar. Je 'standaard-raadsel' was trouwens echt niet zo moeilijk hoor ik zag het meteen. Stelletje noobs hierwrote:Koen, er zit nog wat wits in je mondhoek
Geen probleem hoor. Het raadseltje leek me inderdaad redelijk standaard, maar niet iedereen is zo enorm intelligent als wij natuurlijk.wrote:Bedankt dat je het even zegt Lars hele dag mee rondgelopen blijkbaar. Je 'standaard-raadsel' was trouwens echt niet zo moeilijk hoor ik zag het meteen. Stelletje noobs hierwrote:Koen, er zit nog wat wits in je mondhoek
Ja precies denk dat dat het is.wrote:Geen probleem hoor. Het raadseltje leek me inderdaad redelijk standaard, maar niet iedereen is zo enorm intelligent als wij natuurlijk.wrote:Bedankt dat je het even zegt Lars hele dag mee rondgelopen blijkbaar. Je 'standaard-raadsel' was trouwens echt niet zo moeilijk hoor ik zag het meteen. Stelletje noobs hierwrote:Koen, er zit nog wat wits in je mondhoek
Graag, ff fappen op dit nummerwrote:Zakdoekje nodig?wrote: Ik hoop dat het stuk op 2:39 er ook nog in zit, dat is wel een van de mooiste stukken muziek die ik ooit gehoord heb
Je hebt gelijk in deze det ie het niet, moet je ff de soundcloud linken checken :wrote:Ben ik nou gek of...?
Ik hoor geen geluid op dat Youtube filmpje, elk ander filmpje dat ik open heeft wel geluid. En nee, ik heb hem niet muted.
wrote:View on YouTube
Nou, dit dus...wrote:Jezus wat is dit goed zeg