Naar vaker geluisterd te hebben vind ik hem toch wel lekker,hij valt bij mij tussen net niet eentonig en net wel.
Lekker lomp rammen!
Lekker lomp rammen!
Dat zijn de meeste tracks van B-Front hoor. Thuis vind ik de meeste ook een beetje moah moah, maar live klinkt het allemaal heel erg goed.wrote:Moet zeggen dat deze thuis behoorlijk tegenvalt vergeleken met toen k hem live hoorde. Toen klonk hij echt supervet. Dit is nogal eentonig eigenlijk
Nee, ik hoef heus niet alles van B-front leuk te vinden (is ook niet zowrote:Hoezo wil je dat het hopelijk gaat veranderen? Moet je alles van B-Front leuk vinden? Kan keer voor komen dat je gewoon een plaat niets vindt, kan je niets aan doenwrote:Vond deze tegenvallen, hopelijk veranderd dat nog
Niet mee eens, de meeste platen van B-Front klinken thuis ook geweldig, ik heb deze plaat niet live gehoord, maar dit is best wel eentonig eerlijk gezegd.wrote:Dat zijn de meeste tracks van B-Front hoor. Thuis vind ik de meeste ook een beetje moah moah, maar live klinkt het allemaal heel erg goed.wrote:Moet zeggen dat deze thuis behoorlijk tegenvalt vergeleken met toen k hem live hoorde. Toen klonk hij echt supervet. Dit is nogal eentonig eigenlijk
Dat bedoel ik, ik vind bijna ieder nummer van B-Front thuis net zo dope als op een feest. En bijv. Musical Analysis vind ik live ook vrij weinig aan net als thuis. Alleen dit nummer klonk echt zwaar gruwelijk op HB, thuis vind ik dr dus echt geen stront aan.wrote:Niet mee eens, de meeste platen van B-Front klinken thuis ook geweldig, ik heb deze plaat niet live gehoord, maar dit is best wel eentonig eerlijk gezegd.wrote:Dat zijn de meeste tracks van B-Front hoor. Thuis vind ik de meeste ook een beetje moah moah, maar live klinkt het allemaal heel erg goed.wrote:Moet zeggen dat deze thuis behoorlijk tegenvalt vergeleken met toen k hem live hoorde. Toen klonk hij echt supervet. Dit is nogal eentonig eigenlijk
Mee eenswrote:Deze vind ik echt saai
Sluit me helemaal bij jou aan. Volgens sommigen klinkt hij misschien wat leeg en simpel, maar de sfeer en melodie alleen zijn al genoeg voor een geniaal geheel.wrote:past zo in het rijtje; Sleepwalker, Inner Creativity, Neophobia etc.
beetje á la Worship, gewoon zelfde melodielijn maar wel heel boeiend!
echt een dikke track dit!!