Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Single 2 tracks

Audiotricz - Infinite

J
Steffnov wrote:
Jro_ wrote:Nee overbodig. Want ik weet het al.
Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof
Ik ben jullie hitsige Hardtraxxers toch niks verschuldigd hoop ik..? :huh:
En het enige dat ik zei, is dat het gegarandeerd geen Noisecontrollers track is. Is dat popie jopie? :/
Het feit dat hij ID - ID genoemd is, geeft aan dat de artiest geheim moet blijven tot nader. Denk je nou echt dat ik dan tegen de stroom in ga, om de kinders hier van een titel te voorzien? >.<

Don't be jealous en wacht gewoon af. Het is geen Noisecontrollers track. Dat is een feit en ik heb al eerder verwezen naar het onbekende track topic, waar hij voor jullie ook nog steeds thuis hoort.

:sleep:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Enige die hier kinderachtig loopt te doen ben jij. Ga effe ergens anders stoer gaan doen dat je weet van wie het is. -.-
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Jro_ wrote:
Steffnov wrote:
Jro_ wrote:Nee overbodig. Want ik weet het al.
Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof
Ik ben jullie hitsige Hardtraxxers toch niks verschuldigd hoop ik..? :huh:
En het enige dat ik zei, is dat het gegarandeerd geen Noisecontrollers track is. Is dat popie jopie? :/
Het feit dat hij ID - ID genoemd is, geeft aan dat de artiest geheim moet blijven tot nader. Denk je nou echt dat ik dan tegen de stroom in ga, om de kinders hier van een titel te voorzien? >.<

Don't be jealous en wacht gewoon af. Het is geen Noisecontrollers track. Dat is een feit en ik heb al eerder verwezen naar het onbekende track topic, waar hij voor jullie ook nog steeds thuis hoort.

:sleep:
Dan ben jij dus evengoed fout bezig om te zeggen dat het geen Noisecontrollers track is.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Lekker Jerrie!! Opstoken dat vuurtje haha xd
Geen NC, geen Pavelow e.d. .. ^^ hihi
Ben wel benieuwd naar jullie meningen alst zover is :thumbsup:
J
Qlown wrote:Enige die hier kinderachtig loopt te doen ben jij. Ga effe ergens anders stoer gaan doen dat je weet van wie het is. -.-
Kinders en kinderachtig verschillen van definitie. :kiss2:
Ik ga er discreet mee om en doe wat mij gevraagd wordt. Niks fout aan. :)

En Bas:
View on YouTube
Last edited by Jro_ on , edited 1 time in total.
J
Minispark wrote:Lekker Jerrie!! Opstoken dat vuurtje haha xd
Pff hoelang nog opstoken? Word wel een beetje moe van 'popie jopie' en 'stoer' doen.
Niet te lang nog graag, dan kan ik snel van dit forum af. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Jro_ wrote:
Minispark wrote:Lekker Jerrie!! Opstoken dat vuurtje haha xd
Pff hoelang nog opstoken? Word wel een beetje moe van 'popie jopie' en 'stoer' doen.
Niet te lang nog graag, dan kan ik snel van dit forum af. :thumbdown:
Doe niet zo stoer en popie jopie.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je had ook gewoon kunnen zeggen: dit is geen Noisecontrollers, ik weet namelijk hoe de track heet, maar mag dit nog niet naar buiten brengen. Daarmee had je een hele hoop reacties voorkomen. Nu ga je interessant lopen doen dat jij wel weet wie het is (in hoeverre dat überhaupt boeiend is) en roep je het ook wel over jezelf af.
H
Lyst wrote:Je had ook gewoon kunnen zeggen: dit is geen Noisecontrollers, ik weet namelijk hoe de track heet, maar mag dit nog niet naar buiten brengen. Daarmee had je een hele hoop reacties voorkomen. Nu ga je interessant lopen doen dat jij wel weet wie het is (in hoeverre dat überhaupt boeiend is) en roep je het ook wel over jezelf af.
Dit dus. Volgende met een kinderachtige reactie moet maar weer een waarschuwing krijgen? :P

Graag on-topic vanaf hier dan maar.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wat een liefde (L)
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
online now
Mijn stem gaat uit naar Arjan :P
Deze plaat heeft donders veel overeenkomsten met Why so serious?
Last edited by Fusionmania on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Ik ga voor Headhunterz & Audiofreq.
Hardtraxxer
105 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Ik denk dat dit weer zon gevalletje Pavo - Raven word... Waar bas hem componeert voor een andere artiest
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Sowieso Delete dit.
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
ycon wrote:Ik denk dat dit weer zon gevalletje Pavo - Raven word... Waar bas hem componeert voor een andere artiest
Dan zal die nog steeds gemaakt zijn door Noisecontrollers, wat blijkbaar al is uitgesloten.
Ik denk dat het door een house artiest is gemaakt. Geen idee welke.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Maakt het overigens uit wie de track heeft gemaakt?

Qlown wrote:HARD with STYLE ‏@Hardwithstyle
Has anyone got a clue who made the "ID-ID" track from #HWS28? We haven’t seen the right answer yet! Hint: it's not @Noisecontroller
Als er nog niks van een track bekend is kan deze besproken worden in het Nieuw/onbekende tracks topic.(Link)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Audiotricz - Infinite

Bron: Audiotricz
We proudly present to you our new track called 'Infinite'!! It's the 'ID-ID' track played by Noisecontrollers at Qlimax and is featured in Hard With Style 28!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Sluit maar weer.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Ah niet gezien, kan dus dicht :)