Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Single 2 tracks

Audiotricz - Infinite

J
Nijidik wrote:View on SoundCloud

@4:36

Headhunterz en Audiofreq doen zelf ook nog een beetje verhullend of het al dan niet een Noisecontrollers-track is... Hebben Kettingzaag en Jro_ dan toch gelijk?
^^
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zouden het Headhunterz & Audiofreq kunnen zijn?

Ze lijken wel heel geinteresseerd in reacties op twitter, en waarom zouden ze er ID - ID neerzetten als er ook Noisecontrollers - TBA kon staan? edit; al opgemerkt zie ik
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 4 days ago
pim0412 wrote:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zouden het Headhunterz & Audiofreq kunnen zijn?

Ze lijken wel heel geinteresseerd in reacties op twitter, en waarom zouden ze er ID - ID neerzetten als er ook Noisecontrollers - TBA kon staan? edit; al opgemerkt zie ik
Om ons te fucken :P

Alles aan deze track ademt Noisecontrollers, als deze track door iemand anders is geproduceerd dan Bas (of Arjan), dan is die persoon een gruwelijke copycat. Dat, óf het moeten artiesten uit een ander genre zijn, dan zou ik respect hebben voor het in één keer zo'n lekkere plaat kunnen maken, aangezien hardstyle niet het makkelijkste genre is ^^
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
't is geen Noisecontrollers!!! :lol:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Stiekem is het gewoon een hardstyle track van Pegboard Nerds.
J
Minispark wrote:'t is geen Noisecontrollers!!! :lol:
Tjaaa.... Speculaasies den top!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Geduld is een schone zaak... En daarbij:

De plaat is lekker, denk niet dat 't verder voor ons uitmaakt van wie die is :) Dat maakt alleen uit voor de artiest die er uiteindelijk wat inkomsten voor gaat vangen.
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
I
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2013
last seen May 2014
Typische Freq kick, soundbank van eerdere tracks van Heady. En het feit dat Noisecontrollers dit ook gewoon TBA3 hadden kunnen noemen, maar ook Bas zette deze neer als ID-ID.
N
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
IvoD wrote:Typische Freq kick, soundbank van eerdere tracks van Heady. En het feit dat Noisecontrollers dit ook gewoon TBA3 hadden kunnen noemen, maar ook Bas zette deze neer als ID-ID.
Waar zette Bas deze dan neer als id-id?

En de kicks van Audiofreq hebben een hogere punch, de kick hier klinkt bijna hetzelfde als in:View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Nijidik wrote:
IvoD wrote:Typische Freq kick, soundbank van eerdere tracks van Heady. En het feit dat Noisecontrollers dit ook gewoon TBA3 hadden kunnen noemen, maar ook Bas zette deze neer als ID-ID.
Waar zette Bas deze dan neer als id-id?

En de kicks van Audiofreq hebben een hogere punch, de kick hier klinkt bijna hetzelfde als in:View on YouTube
Ik zat zelf ook te denken aan een Pavelow plaat.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Kan inderdaad weer zo'n denkbeeldige collab zijn. Opvolgertje van Quatre Mains zou wel leuk zijn. :D
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Ik meen mij nog een plaat te herinneren Kill the Noise(controllers) - Still speedin'

Ook zo'n vage alias, 1 ding is zeker ze weten mij altijd te boeien met hun aliassen (SMD,Killerclown,Kasparov(toendertijd) en Pavelow)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
HARD with STYLE ‏@Hardwithstyle
Has anyone got a clue who made the "ID-ID" track from #HWS28? We haven’t seen the right answer yet! Hint: it's not @Noisecontroller
N
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
Pavelow dus...
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zou het Showtek kunnen zijn? Of ben ik dan gek als ik dat zeg? :P
J
Nijidik wrote:Pavelow dus...
Als er aangegeven wordt dat het geen Noisecontrollers is, dan bedoel ik ook geen Bas of Arjan.
Hardtraxxer
105 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Nieuwe van Arjans solo project! :bomb:

Zou wat zijn als die gewoon na de split toch verder gaat met hardstyle :yay:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Jro_ wrote:
Als er aangegeven wordt dat het geen Noisecontrollers is, dan bedoel ik ook geen Bas of Arjan.
Vertel gewoon wie het is, in plaats van dat geheimzinnige gedoe. Als het eenmaal bekend is geworden van wie deze track is, dan hoor je jou zeker als eerst roepen, "IK WIST HET!" ?
J
iMark wrote:
Jro_ wrote:
Vertel gewoon wie het is, in plaats van dat geheimzinnige gedoe. Als het eenmaal bekend is geworden van wie deze track is, dan hoor je jou zeker als eerst roepen, "IK WIST HET!" ?
Nee overbodig. Want ik weet het al.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Jro_ wrote:
iMark wrote:
Jro_ wrote:
Nee overbodig. Want ik weet het al.
Applaus
J
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Jro_ wrote:Nee overbodig. Want ik weet het al.
Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
.

<<<<<<<<<<<<--------
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Steffnov wrote:
Jro_ wrote:Nee overbodig. Want ik weet het al.
Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof
Hij weet het.