Last edited by TheSoundOfHardstylez on 09 May 2013 12:32, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Holy.. die eerste kick had ik niet verwacht zeg, lekkere midintro! Ben serieus benieuwd naar dat album (als het waar is tenminste).
-
J
Begin Atmozfears toch wel steeds meer te waarderen, maar dafuq gooi dan een tempo in het releasen en kom niet aanscheiten met 1-trackers zoals Bella Nova
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat kick. Oldskool!!
Die hoge screech
spontaan kippenvel 
Beter gaan ze meer doen met die eerste kicks. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dit ja, die eerste kick is gruwelijk.wrote:Beter gaan ze meer doen met die eerste kicks.
Klinkt echt super lekker inderdaad, Up Top en Destroy zij ook al ontzettend dik!
Als ze zo doorgaan vind ik het helemaal goed!
Als ze zo doorgaan vind ik het helemaal goed!
Holy shit die mid
Voor de rest ook weer een erg gave plaat. Die rauwere platen van Atmozfears zijn retevet!
Voor de rest ook weer een erg gave plaat. Die rauwere platen van Atmozfears zijn retevet!
Is dit Atmozfears? Dafuq?
Allejezus die mid
Climax is ook erg vet.
Allejezus die mid
Heb een tijdje terug al eens eerder gezegd op Hardtraxx dat Tim van alle markten thuis is, naar mijn mening wordt dat nu toch wel bewezenwrote:Is dit Atmozfears?
Kevin producet toch ook mee?wrote:Heb een tijdje terug al eens eerder gezegd op Hardtraxx dat Tim van alle markten thuis is, naar mijn mening wordt dat nu toch wel bewezenwrote:Is dit Atmozfears?
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Dit Atmozfears? 
Neuhhh kun je denk ik niet van uit gaan. Ik weet het ook niet 100% zeker maar zit er dik in dat Tim alles zelf doet.wrote:Kevin producet toch ook mee?wrote:Heb een tijdje terug al eens eerder gezegd op Hardtraxx dat Tim van alle markten thuis is, naar mijn mening wordt dat nu toch wel bewezenwrote:Is dit Atmozfears?
Ja klinkt dik! Atmozfears weten me ook steeds meer te boeien met aan de ene kant die collabs met Audiotricz en aan de andere kant productie's als deze en Up top.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Die eerste kick is echt belachelijk:P Op een goeie manier
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Deel deze mening!wrote:Ik vind er dus echt helemaal niks aan, het enige wat ik van de kick hoor is een wall of bass.
Intro vind ik wel vet gedaan! Maar de climax overtuigt me gewoon niet
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wie heeft het hier over raw?wrote:Deel deze mening!wrote:Ik vind er dus echt helemaal niks aan, het enige wat ik van de kick hoor is een wall of bass.
Intro vind ik wel vet gedaan! Maar de climax overtuigt me gewoon nietmet name die hoge screech komt totaal niet raw over bij mij
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Hoe je het ook wilt noemen, Atmozfears willen laten zien met dit soort tracks dat ze ook hardere tracks kunnen maken en dat komt bij mij niet echt over.. of je het nu raw of hoe dan ook wilt noemenwrote:wie heeft het hier over raw?wrote:Deel deze mening!wrote:Ik vind er dus echt helemaal niks aan, het enige wat ik van de kick hoor is een wall of bass.
Intro vind ik wel vet gedaan! Maar de climax overtuigt me gewoon nietmet name die hoge screech komt totaal niet raw over bij mij
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020